Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. mai 2009

Purring til Rimi. (In Norwegian)




Google Mail - Purring/Fwd: Klage/Fwd: Rimi varebok










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Purring/Fwd: Klage/Fwd: Rimi varebok











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, May 26, 2009 at 5:36 AM




To:
hege.abrahamsen@ica.no






Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender den igjen.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/3/23
Subject: Klage/Fwd: Rimi varebok
To: hege.abrahamsen@ica.no



Hei,



jeg har hatt noen problemer, fra da jeg jobbet i Rimi, med diverse som

skjedd der, i de årene jeg jobbet

der, fra 1992 til 2004.



Jeg tenkte jeg kunne begynne å ta opp dette med vareboka som forsvant

fra Rimi Nylænde, på 90-tallet,

så jeg tok det med Anne-Katrine, og jeg spurte henne, i e-post, hvem

som var leder for personalavdelingen.



Og det ville ikke Anne-Katrine skrive, så da ble jeg litt irritert.



(Som man kan se i e-posten, som er vedlagt).



Så jeg klikka litt, som jeg sjelden gjør.



Så beklager det!



Men men.



Men jeg vil også klage på hun Kvehaugen, på personalavdelingen, som

ikke ville sende meg et eneste

dokument fra arkivet, fra de 12 årene jeg jobbet i Rimi.



Og det var også problemer fra da jeg var butikksjef på Rimi Kalbakken.



PØF sa at jeg skulle drive Kalbakken som Nylænde.



Like før jeg bytta butikk til Kalbakken, og han sa at 'vi' hadde bestemt det.



Så jeg var sikker på at Neteland var bland disse 'vi'.



Men, dette var åpenbart ikke Anne Neteland, som var distriktsjef på

Kalbakken, inneforstått med.



For hun sa, etter et par måneder, at jeg var dårlig til å nullstille meg.



Så hun ville ikke at jeg skulle drive Kalbakken som Nylænde.



Så her var det en felle for meg, vil jeg si, fra PØF.



Og Neteland hadde ikke møte med meg, før jeg begynte som butikksjef.



Og hun prøvde å lure meg på lønna, hun ville ikke sette meg opp fra

260' (som jeg hadde på Nylænde),

enda Kenneth, som var butikksjef på Kalbakken før meg, hadde 300' i året.



Enda han var yngre enn meg og hadde jobbet færre år i Rimi.



Så her var det lureri-forsøk fra Neteland og, vil jeg si.



Men 'hoved-lureriet', det vil jeg si var det som PØF instruerte meg

om, at jeg skulle drive Nylænde

som Kalbakken.



Men han hadde ikke sagt dette til min nye sjef på Kalbakken, Neteland,

virket det som.



Jeg prøvde også og ta det her med han Driftsdirektøren (han høye fra

Vestlandet vel), rundt 17. mai-helga 2001,

da han var innom Kalbakken, men han ville ikke prate om det.



Han var der sammen med Regionsjefen, (han som har jobba i Nord-Norge

og på Rimi W. Thr. gt, mener

jeg).



Og Anne-Katrine Skodvin, hun ville heller ikke prate om problemene,

etter at jeg begynte som butikksjef,

på Rimi Langhus, seinere i år 2001.



Så jeg beklager igjen at jeg ble litt irritert på Anne-Kathrine, i en

e-post her om dagen, siden hun sa jeg

skulle ta dette med Kvehaugen, enda jeg hadde problemer med henne, da

jeg kontaktet henne, for noen

måneder siden, angående et brev jeg skulle hatt, som jeg fikk fra

Rimi-Hagen da Rimi Langhus vant

Rimi Gullårer-konkurransen, for andre halvår 2001, blant annet.



Så jeg håper dere har muligheten til å undersøke hva som foregår, for

når jeg ringer til Rimi nå, på 23055000,

og havner på sentralbordet på Sinsen, så legger dem på røret, før dem

sier hadet, og mobber meg fordi

dem sier jeg står opp seint osv.



Så jeg håper dere kan undersøke hva som har foregått, for sånne her

ting burde ikke forekomme i et av

Norges største firma, mener jeg.



Så sånn er det.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/3/19

Subject: Re: Rimi varebok

To: anne-kathrine.skodvin@ica.no





Hei,



hun bare driver å kødder med meg.



For et jævla drittfirma dere er!



Forpulte jævla drittkjærring!



Lykke til videre!



Erik Ribsskog



2009/3/19 <anne-kathrine.skodvin@ica.no>:

>

> Hei

> Det er kun personalavdelingen som eventuellt kan svare på dine spørsmål, så

> ta kontakt med noen der igjen. Kvehaugen kan sikkert gi deg et svar.

>

> Lykke til videre!

>

>

>

>

>

>

> Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

>

> 19.03.2009 10:24

>

> To

> anne-kathrine.skodvin@ica.no

> cc

> Subject

> Re: Rimi varebok

>

>

>

>

> Hei Anne-Kathrine,

>

> jeg snakka med hun Kvehaugen der, når jeg ville få sendt over det

> brevet jeg fikk fra Stein Erik Hagen,

> når jeg vant Rimi Gullårer-konkurransen da jeg var butikksjef på RImi

> Langhus, og noen andre papirer,

> (som hvor lenge jeg jobba i Rimi, og en attest på at jeg hadde oppført

> meg bra da jeg bodde i Rimi-

> leilighetene i W. Thr. gt. osv).

>

> Pluss noen papirer fra NHI, som jeg ikke har klart å få tak i.

>

> Men hun Kvehaugen bare tulla med meg.

>

> Hvem er det som er sjef for personalavdelingen, er det hun Kvehaugen eller?

>

> Med vennlig hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> 2009/3/19 <anne-kathrine.skodvin@ica.no>:

>>

>> Hei

>> Det må være personalavdelingen som eventuellt kan svare på dine spørsmål.

>>

>> m.v.h

>> Anne Kathrine Skodvin

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>> Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

>>

>> 19.03.2009 09:02

>>

>> To

>> anne-kathrine.skodvin@ica.no

>> cc

>> Subject

>> Rimi varebok

>>

>>

>>

>>

>> Hei Anne-Kathrine,

>>

>> jeg driver og tenker litt på ting som skjedde da jeg bodde i Oslo osv.

>>

>> Så kom jeg på det, at hun Hilde som var assisterende butikksjef, på

>> Rimi Nylænde, i 2004,

>> hun tok med vareboka, da hun begynte i Rema. (Husker jeg at jeg hørte

>> at hun og Elisabeth

>> Falkenberg prata om).

>>

>> Og den vareboka var vel hemmelig?

>>

>> Jeg prøvde jo å prate med deg, i 2001, da jeg jobba på Rimi Langhus,

>> om problemene på

>> Rimi Kalbakken.

>>

>> Men da ville du ikke prate om det.

>>

>> Men hvem er det jeg burde ta opp sånt med, hvis jeg mener det var

>> ganske alvorlige problemer

>> da jeg jobba i Rimi?

>>

>> Med vennlig hilsen

>>

>> Erik Ribsskog

>>

>>

>>

>>

>> ATTENTION:

>> This e-mail may contain confidential information that is intended solely

>> for

>> the addressee. If you are not the intended recipient, you should delete

>> this

>> message and are hereby notified that any disclosure, copying, or

>> distribution of this message, or the taking of any action based on it, is

>> strictly prohibited.

>>

>

>

>

>

> ATTENTION:

> This e-mail may contain confidential information that is intended solely for

> the addressee. If you are not the intended recipient, you should delete this

> message and are hereby notified that any disclosure, copying, or

> distribution of this message, or the taking of any action based on it, is

> strictly prohibited.

>









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter