Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. desember 2009

Jeg lagde en norsk versjon av 'bjeffevideoen'. Videoen om at Bertelsmann og Microsoft behandler sine medarbeidere som hunder



PS.

Jeg skrev om på bloggen, at Haldis hadde noen gamle plater, (singler), på loftet i Havnehagen.

Som hun fant fram igjen fra loftet, den første sommeren, tror jeg det var, som hun var sammen med faren min.

Så det her må ha vært sommeren 1980 vel, etter at vi kom tilbake fra Jugoslavia vel.

Noe sånt.

Altså 2-3 år før søstra mi flytta til Bergeråsen.

Og jeg og Christell hadde blitt enige om at vi skulle være som søsken, den forrige gangen jeg var på besøk hos dem, var det vel kanskje.

Noe sånt.

Og Christell satt med alle de platene, og en platespiller, på gulvet, i spisestue-delen av den åpne stue-spistestue-kjøkken-gang leiligheten til Haldis.

Og da sa jeg, at hvis vi skulle være som søsken, så kunne vel jeg få halvparten av platene da.

Og da hørte vi gjennom alle singlene, og bestemte hvem som skulle få hvilken singel.

Christell fikk den 'Jeg vil ha en liten hund'-singelen da, og hun spilte den ganske mange ganger, det var visst favoritten hennes da.

Så var den sangen på VG sin norske musikksamling, i anledning hundreårsjubileet for frigjøringen fra Sverige, som jeg lasta ned gjennom PirateBay.

Så da passa den sangen bra, å ha som 'bjeffesang' på den videoen da, tenkte jeg.

Så kanskje Christell våkner opp og, og vil prate om gamle dager, noe hun nekta sist jeg prata med henne, og jeg måtte kutte henne ut.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Og den neste dagen jeg besøkte Christell og faren min og Haldis og dem.

En halv uke seinere, kanskje.

Så hadde Christell prata med faren sin, i Ålesund, på telefonen, og han hadde sagt at jeg ikke fikk lov til å få noen av de platene likevel.

Så da var vi nok ikke som søsken lengre.

Så vi var som søsken i ca. en dag, eller noe, Christell og jeg.

Den dagen vi delte platene vel.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

PS 3.

Men sånn jeg tenker at det egentlig er.

Det er at Christell er noe 'mafian'-leder, etter faren sin, eller noe.

At det var derfor at Haldis skjemte henne bort så fælt, og kalte henne 'Gullet' osv.

Og at det var derfor hun hadde hun Nina Monsen, som et slags kosedyr, hun som tok selvmord for noen år siden.

Og jeg tror at Christell, som 7-8 åring, (mafian), må ha håpa på å få et nummer av meg.

Doggie-style da, at det var derfor hun spilte den 'jeg vil ha en liten hund'.

Det var tydelig forberedt, når jeg kom ned dit.

Siden jeg og søstra mi, vi bodde på en hytte, i Brunlandnes, da vi var 3-5 år gamle.

Og da var det ikke noe å gjøre der, det var ikke asfaltert vei der en gang, det var bare en gårdsvei og en skog.

Så vi lekte doktor et par ganger da, i kjedsomhet, en søndag morgen, før mora vår og Arne Thormod stod opp, for det var ikke noe annet å gjøre der.

Så hadde vi barnevakt, i Jegersborggate, da jeg var åtte år og søstra mi syv år da.

Og Arne Thormod var i Oslo.

Og da, så begynte han 16 år gamle gutten, fra gata nedafor, der Frelsesarmeen var vel.

En som gikk på et biljardsted, husker jeg, hvor jeg ble sendt som 8-9 åring, av mora mi, for å hente han.

Så sånn var det.

Og da sa jeg til søstra mi, ikke si at vi har pult.

Men vi hadde ikke gjort det.

Det var bare leke doktor, som jeg mente.

Og da kalte han 16 år gamle gutten meg og søstra mi ned, en og en, til noe forhør da.

Og han gutten må ha vært i samme 'mafian' som Christell.

For da har sikkert søstra mi sagt det, at vi har hatt sex.

Men det var ikke sant.

Og da trodde Christell, gjennom 'mafian'-nettverket sitt, at hun kunne bruke meg til sex.

På samme måten som hun brukte hun Nina Monsen, som noe kosedyr.

Så derfor fikk den 'mafian' manipulert det sånn, at jeg ble sendt fra mora mi i Larvik, til faren min på Berger.

For å utnytte meg da.

Sånn mener jeg det må ha vært nå.

For det passa med noe Christell sa på 3 brødre, i Karl Johan, da jeg og Pia og Christell var der, en 17. mai.

På begynnelsen av 2000-tallet vel.

Da sa jeg, at jeg ville ikke ha noe mer med faren min å gjøre, grunnet det Christell og Jan og Pia sa i 1989, i Kristiansand, at faren min hadde misbrukt Pia.

Og da sa Christell at jeg også hadde gjort det.

Men det må hun ha fått fra den 16 år gamle barnevakt-gutten, til mora mi, i Larvik, fra 1978, vil jeg tippe på!

Fy faen.

Så nå har jeg avslørt deg Christell og Haldis, og sikker Humblen-familien.

Dere er 'mafian' eller noe orden, som utnytter barn og andre folk og bruker de som leketøy.

Nå forklarte jeg i detalj om sånn doktor-leking og sånn, men det må vel til for å avsløre det her 'mafian'-nettverket eller Johanitterorden-nettverket, eller hva de nå er.

De Haldis og Christell og dem.

Vi får se.

Nå er dere avslørt, mener jeg, det samme med han barnevakten i gata nedafor Jegersborggate, i Larvik.

En gutt med lyst hår, tror jeg ihvertfall.

Som vanka på en biljardhall, med enarma banditt i, i gata nedafor der igjen, Storgata, eller noe sånt.

Noe sånt.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

PS 4.

Nå fant jeg et kart over Larvik.

Den biljardhallen/puben, lå ikke i Storgata.

Nå har jeg ikke sjekka kartet så nøye, men fra hukommelsen:

kart ca

http://maps.google.no/maps?f=s&utm_campaign=no&utm_source=no-ha-emea-no-google-gm&utm_medium=ha&utm_term=google%20maps

Så bodde han 16 år gamle barnevakten til mora mi.

Som var 16 år, i 1978.

Han bodde i kryss nr. 1 der ca.

Og biljardhallen/puben, den var ved kryss nr. 2 der ca.

Og Frelsesarmeen ved kryss nr. 3 der ca.

Vi bodde i Jegersborggate, like ovenfor der Frelsesarmeen er/var, (det brant vel der, leste jeg i en landsdekkende avis, men jeg vet ikke om de flytta, eller ikke).

Legg merke til hvor nærme sykehuset i Larvik var.

Likevel så dro mora mi til Tønsberg sykehus, for å føde halvbroren min Axel, også i 1978.

(Hvis det var det året han 16 år gamle gutten var barnevakt.

Noe jeg tror, siden jeg bare bodde der i 1978, og flytta til faren min, i 1979).

Så jeg tror det med broren min må ha vært noe Johanitterorden-plott, eller noe.

Mora mi hadde mange gutter, som var yngre enn henne selv, på 70-tallet.

Jeg husker to fra Halsen-tida, og han 16 år gamle gutten der, fra Larvik-tida.

Så mora mi var kanskje i Johanitterorden, eller noe, og fikk unge gutter, gjennom de.

En av de, fra Halsen-tida, var homo tror jeg.

Og skulle absolutt se på meg sparke fotball.

Før han gikk inn i huset til mora mi og søstra mi, men da fikk ikke jeg gå inn i huset, men måtte være i hagen alene, og spille med fotballen jeg fikk av morfaren min.

Johannes Ribsskog.

Så sånn var det.

Men da må det nok ha foregått noe i huset i Mellomhagen.

Og på barnehagen, så ba de meg ta av meg underbuksa, før mora mi dro meg med på stranda, i en alt for kort shorts, hvor vi traff han gutten hennes.

Det må ha vært noe plott for å utnytte meg, for da jeg måtte ta av meg underbuksa, så falt tissen min ut av shortsen, og de var sommer og sol og masse jenter på stranda, så da skjedde det som kan skje, at jeg fikk ereksjon, selv om jeg bare var syv år, eller noe.

Og da hang han unge gutten seg etter meg og søstra mi og mora mi.

Så han var nok homo, og tente på at jeg fikk ereksjon.

Noe som barnehage-bestyrerinna og mora mi, nok må ha organisert, siden de fikk ei 16 år gammel jente der, til å få meg til å ta av underbuksa.

Og hu jenta fortalte meg, at hu heller ikke hadde underbukse.

Dette var etter stengetid, i et rom som jeg vanligvis ikke var i.

Så her har Johanitterordenen, utnyttet meg, i noe spill.

Sånn gjør nok disse ordnene og underverdenen, med vanlige folk.

De utnytter de som brikker i et spill, for å tilfredsstille sine egne seksuelle og ofte perverse lyster.

Mens vanlige folk, som meg, blir stigmatisert, hvis vi kjøper oss en vanlig hore.

Fordi disse ordnene og disse maktmenneskene, de vil ikke at vanlige folk skal få kontroll i livene sine.

For da kan de ikke så lett utnyttes, av ordre og 'mafian' og frimurer og det som er da.

Så her ser jeg det som at både mora mi og Haldis og Christell har vært i noe Johanitterorden, eller 'mafian', eller lignende.

Som utnytter vanlige folk seksuelt og som slaver i firmaer, gjennom kløktige plott, spikra sammen og forberedt, allerede fra de går i barnehagen.

Så dette gir jeg meg ikke på.

Sånn er nok dette, det er jeg helt sikker på.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

PS 5.

Nå skjønner jeg det.

Han barnevakten, fra PS-et ovenfor.

Han var nok faren til Axel.

For han hadde lyst hår, sånn som jeg husker det.

Og mora mi hadde mørkt brunt hår, og Arne Thomassen hadde mørkt, krøllete hår vel.

Så han barnevakten i Josefinesgate, han var nok faren til Axel, vil jeg tippe på.

Så sånn var nok det.

Så det er mye rart.

Derfor ville nok mora mi dra vekk, når Axel ble født, for hu syntes kanskje det var litt flaut, med en lyshåret sønn, når begge foreldra var mørkhårede.

Og flaut å bli oppdaget da, hvis hun hadde et forhold til han 16 år gamle gutten, som jeg mistenker, siden jeg plutselig, som åtteåring, måtte gå med bud til han, sent om kvelden, (klokka var kanskje 20 eller 21), sånn som jeg husker det, til en luguber kneipe, i Prinsegata vel.

Innehaveren klagde, siden jeg dro dit, til han barnevakten, sånn som jeg husker det.

Siden jeg var så ung, (bare åtte år).

Så det var ikke et sted for barn.

Og de kamerata hans, de lo av at mora mi sendte bud etter han barnevakten.

Så det er tydelig at det var et eller annet mer enn vanlig barnepass, som foregikk der, vil jeg si.

Så sånn var nok det.

Så det er mye rart, det er helt sikkert.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Så faren til Axel er altså en kar som er åtte år eldre enn meg, som bor i Larvik.

Jeg er 39.

Faren til Axel, er nok en 47-åring med lyst hår, fra Josefinegate i Larvik, vil jeg tippe på.

Så sånn er nok det.

Så det er mye rart.

Så vi får se hva som skjer.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter