Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 4. oktober 2012

Mer om jobbsøking i England






Gmail - Java development role you applied for








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Java development role you applied for










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Oct 4, 2012 at 3:51 PM





To:
Nadine Bramley <nadine.bramley@ascentpeople.com>







Hi,

thank you for your e-mail!

Do you want me to go to a job-interview?

Best regards,

Erik Ribsskog


On Thu, Oct 4, 2012 at 11:29 AM, Nadine Bramley <nadine.bramley@ascentpeople.com> wrote:

Hi Erik

Could you please contact me ASAP regarding a vacancy you applied for in Warrington?
Thanks
Nadine
Nadine Bramley-Nnadede
Director
Mobile: 07903252804
Switch:  0161 905 1632

Fax:         0161 969 5414



Ascent People Ltd provide high-level expertise in the recruitment of IT, Technical and Business Consultancy employees.
This email and its attachments are confidential and are intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. Any views or opinions expressed are solely those of the author and do not necessarily represent those of Ascent People Ltd. If you are not the intended recipient of this email and its attachments, you must take no action based upon them, nor must you copy or show them to anyone.  Please contact the sender if you believe you have received this email in error.

Please note that neither Ascent People Ltd nor the sender accepts any responsibility for viruses and it is your responsibility to scan attachments.  It is possible for data conveyed by e-mail to be deliberately or accidentally intercepted or corrupted.  For this reason, in communicating solely by e-mail, Ascent People Ltd is unable to accept any responsibility for any breaches of confidence, which may arise through use of this medium.










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter