Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 12. juni 2013

Enda mer fra Facebook









Slakterforetningen Karl Kolstad.
Utdrag fra Tjølling boka.
Slakterforetningen Karl Kolstad.</p><p>Utdrag fra Tjølling boka.

Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · 6. juni kl. 23:03 i nærheten avØstre Halsen, Vestfold




  • 4 personer liker dette.





  • Vise 8 kommentarer til





  • Erik Ribsskog Hadde frøken gjort noe som ikke egner seg å skrive om på Facebook?

    Hm.

    Mvh.
    ...Vis mer





  • Erik Ribsskog Heidi Bruun Ruden:

    Jeg var også i bursdagen til en i klassen vår, som var en bondesønn, fra like ved Skreppestad-blokkene der.

    Du husker ikke hva han heter, tilfeldigvis?


    Jeg var også i en bursdag, hos en i klassen vår, som bodde opp en bakke, (i et mørkt hus), ovenfor fotball-banen, (ved ungdomsskolen), i Mellomhagen.

    Også var jeg i bursdagen, til en i Øvre Mellomhagen, (husker jeg), som gikk i klassen vår.

    Du husker ikke navna på disse kara?

    Jeg gikk jo bare i den klassen i et år.

    Og så et drøyt år på Torstrand skole.

    Og så gikk jeg i den samme klassen, (på Berger skole og Svelvik ungdomsskole), fra litt ut i tredje klasse og til og med niende klasse.

    Så jeg sliter ganske mye, når jeg prøver å huske navna, fra Østre Halsen skole.

    Men jeg husker at jeg syntes det, når jeg begynte på Torstrand skole.

    At det var strengere på Torstrand skole.

    Vi fikk for eksempel ikke lov å sitte inne i klasserommet, i friminuttene, på Torstrand skole.

    Og vi måtte hele tiden gå på rekker, i gangene, og sånn, da.

    Det er mulig det var sånn på Østre Halsen skole og.

    Men frøken var ikke så streng der, som på Torstrand skole kanskje.

    Det er mulig.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Erik Ribsskog Heidi Bruun Ruden:

    Jeg jobbet forresten som butikksjef, på Rimi Langhus, (ved Ski), fra 2001 til 2002.

    Da jeg begynte å studere, ved ingeniørhøyskolen.

    Mens jeg studerte der, så jobbet jeg som låseansvarlig, på både Rimi Bjørndal og Rimi Langhus.

    Og i 2003, (var det vel), så begynte Thomas Bruun, (eller Brun), som ny butikksjef, på Rimi Langhus.

    Er du i slekt med han forresten?

    (Vet veldig lite om han, forresten.

    Siden vi ikke var butikksjefer i samme distrikt, så jeg kan ikke huske han, fra seminarer, osv.).

    Mvh.


    Erik Ribsskog










    https://www.facebook.com/groups/471474256203949/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter