Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 12. juni 2013

Mer fra Facebook











  • Jeg er egentlig Gjerde russ 89.

    Men jeg var student i Oslo, da Gjerde-russen 1990, dro på Danmarkstur, med Stena Saga.

    Så jeg sneik meg med, på den Danmarksturen, (må jeg innrømme).


    (For jeg møtte min søsters venninne, Eva Olsen, på Oslo City.

    Like før hu skulle på den dansketuren.

    Og jeg kjeda meg litt, i hybel-leiligheten min, på Abilsø.

    Så jeg heiv meg på den Danmarksturen, da.

    For jeg pleide å være på en del Danmarksturer, under russetida).

    Og nå har jeg visst klart å snike meg med på denne Facebook-gruppen også.

    Så nå har jeg tulla fælt her, synes jeg.

    Mvh.

    Erik Ribsskog
    Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · mandag kl. 16:21



  • Sett av 47







  • Erik Ribsskog Jeg trodde det var russ 90 som jeg havna på dansketur med.

    Men ser nå at det var russ 91.

    For noen luringer!

    Dere dro på tre dagers Danmarkstur med Stena Saga, og sa dere var eldre sikkert.

    Trodde at Eva Olsen var 71-modell?

    (Og ikke 72-modell.

    Hennes venninne Cecilie Hyde fra Svelvik, var jo 70-modell.

    Søstera mi dro meg med til Cecilie Hyde i Svelvik en gang, skoleåret 1988/89.

    Og der var Eva Olsen også, og dro meg med på besøk til sine besteforeldre, (som bodde i cirka samme nabolag, som Hyde), av en eller annen grunn.

    De ble sure på Eva Olsen, siden hu var sammen med en kar, (som var med på Danmarksturen deres), med mørkt hår, (som søstera mi Pia sa at jobba i Se og Hør)).

    Hva med de damene fra Drammen som hadde hytte på Krok/Sand.

    (Som var greie og lot meg sove på gulvet, i lugaren deres.

    Den første overnattingen).

    Trodde at de var på min alder, (70-modell).

    Men men.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    På båten så var det også noen ungdommer fra Hønefoss, som var med ei dame med ørepynt med jødestjerne, på Danmarkstur.

    (Som typen til Eva Olsen tulla med.

    Han sa at dem hadde steng fossen i Hønefoss.

    Så nå var det bare høne igjen.

    Hva nå han mente med det).

    Det var også ei datter, av han som eide Valdres-ekspressen, vel.

    Som fikk skrevet masse med kulepenn, på sine hvite strømpebukser.

    Når hu sov ved langgang-området der, (på båten), på den andre overnattingen.

    (Det var sikkert noen rakkere fra Gjerde).

    PS 2.

    Eva Olsen skylder meg fortsatt penger fra denne turen.

    Hu mista pengene sine, (sa hu).

    Og jeg måtte ta ut penger, i en bank, i Fredrikshavn, og låne henne.

    (Noe som var ganske komplisert, for da måtte de overføre, fra Fokus Bank.

    Som jeg vel hadde konto hos, på den her tiden).










    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter