Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. desember 2013

Jeg sendte en e-post til Humanist forlag





Gmail - Diverse selvpubliserings-bøker/Fwd: Ny melding fra Geir Isene!








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Diverse selvpubliserings-bøker/Fwd: Ny melding fra Geir Isene!










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Tue, Dec 3, 2013 at 2:42 AM





To:
forlag@human.no








Hei,

jeg fikk i kveld en Facebook-melding fra Geir Isene.

Og da jeg leste om boka hans, på hans blogg, vel.

Så la jeg merke til det, at han ga ut den boka, på Humanist forlag.

Og jeg har skrevet en del bøker, som jeg har gitt ut, via selv-publisering.


Og det er bøker om arbeidssaker, memoar-bøker, (hvor jeg skriver om at jeg bodde aleine, fra jeg var ni år gammel, at jeg hadde en mormor, fra dansk adel/overklasse, og førstegangstjenesten, Unge Høyre-møter, (med Jan Tore Sanner), som jeg ble dratt med på, og mye mer).

Jeg har utgitt disse bøkene på CreateSpace/Amazon, (som del av mitt forsøk på å få mine rettigheter, i sak etter sak, må man vel si):


Har sendt til en del forlag tidligere, (ifjor var det vel).

Men på den tida så hadde jeg mye færre bøker.

Så hadde vært artig å eventuelt fått gitt disse bøkene i en litt større målestokk.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Facebook <notification+ay44a_96@facebookmail.com>

Date: 2013/12/2
Subject: Ny melding fra Geir Isene!
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






Geir Isene

Geir Isene
2. desember 20:04
Hei, så denne først nå.

Tror ikke Scientologene i Oslo har ressurser til å forfølge deg. De forfølger ikke engang meg ;-( I boka jeg ga ut i høst, så beskriver jeg også mye av etterretningsvirksomheten til Scientologikirken.


Vis samtale på Facebook · Svar på denne e-posten for å sende melding til Geir Isene.
Denne meldingen ble sendt til eribsskog@gmail.com. Hvis du ikke vil motta disse e-postmeldingene fra Facebook i fremtiden, kan du stoppe abonnementet.
Facebook, Inc., Attention: Department 415, PO Box 10005, Palo Alto, CA 94303









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter