Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. desember 2013

Jeg sendte enda en e-post til DNB





Gmail - Oppdatering/Fwd: Fwd: Gammal DNB-kjærring hos DNB Ensjø








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Oppdatering/Fwd: Fwd: Gammal DNB-kjærring hos DNB Ensjø










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Tue, Dec 3, 2013 at 10:25 PM





To:
"dnb.no" <04800@dnb.no>


Cc:
thomas.midteide@dnb.no


Bcc:
Finanstilsynet@ftnet.dk, post <post@finanstilsynet.no>, "freddy.breivik@nordea.no" <freddy.breivik@nordea.no>








Hei,

dessuten har min kusine Heidi Olsen/Sundby jobba for dere, i deres
filial, på St. Hanshaugen.

(Jeg flytta til St. Hanshaugen, (Waldemar Thranes gate), i 1996.

Og hu begynte å jobbe i deres filial, i bakgata, (Bjerregårdsgate), et
par år seinere, (uten at jeg fikk vite det, før mye seinere, og dere
tulla med sluse-døra der, en gang, som jeg skulle ta ut noen penger
eller noe sånt).

Hu sa en gang til meg det, (litt tidligere på 90-tallet vel), at hu
var en 'bimbo', (i leiligheten til faren sin, i Gamlebyen).

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2013/12/3
Subject: Re: Fwd: Gammal DNB-kjærring hos DNB Ensjø
To: "dnb.no" <04800@dnb.no>
Cc: thomas.midteide@dnb.no


Hei,

at man ikke skal kunne skrive om ting i e-post.

Det er nytt for meg.

Det må være noe dikt og forbannet løgn, (som de sier i Norge), som
dere har funnet på, tror jeg.

Hu var vel litt feit hu DNB Ensjø-gamla deres og, tror jeg.

I tilfelle dere ikke husker hvem det er.

Kanskje det går opp noen lys for dere nå, når jeg skriver at hu var
både gammal og vel også rimelig feit.

Mvh.

Erik Ribsskog


2013/12/3  <04800@dnb.no>:
> Hei!
>
> Hva er det du ønsker at vi hjelper deg med?
>
> Av sikkerhetsmessige årsaken kan vi ikke behandle en slik henvendelse basert
> på usikker mail.
>
> Vennligst send oss en melding fra nettbanken vedrørende dette. Du går da til
> Dagligbank og lån -> postkasse -> og velger "skriv til oss". Eller ta
> kontakt med oss på telefon 04800.
>
>
> Ha en fin kveld.
>
> Med vennlig hilsen
>
> DNB Bank ASA
> Tlf: 04800 | Vi har åpent hele døgnet, alle dager
> Besøk vår Kundeservice og hjelp-side på dnb.no
>
>
>
>
>
> Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Dato: 3. desember 2013 18:36:55 CET
> Til: <thomas.midteide@dnb.no>
> Emne: Gammal DNB-kjærring hos DNB Ensjø
>
> Hei,
>
> jeg fant ikke noe ordentlig e-post adresse for dere, så jeg tenkte jeg
> fikk sende til den her.
>
> Jeg diskuterte noe buss-drekking, på Facebook.
>
> Og da huska jeg, at jeg fikk et billån, av DNB Ensjø, i 1998, (siden
> DNB Ensjø hadde et spesialtilbud, for Rimi-butikksjefer, som Kristian
> Kvehaugen hang opp skriv om, på Rimi Bjørndal, på den tida jeg ble
> forfremma, fra assistent i den butikken, til butikksjef, på Rimi
> Lambertseter, høsten 1998).
>
> Ei gammal kjærring, i den banken.
>
> (Ei som sikkert for lengst har blitt pensjonert).
>
> Hu ga meg billån, på 30.000, (eller noe sånt), og prakka også på meg
> et Mastercard, med cirka 25.000 i kreditt på.
>
> (Siden jeg måtte ha en spesiell konto, (som kom med Mastercard), for å
> få det billånet, sa hu.
>
> Så jeg måtte bytte bank fra Nordea da, var det vel).
>
> Nordea vil ikke gi meg lån, på en sameie-del, som jeg eier, i Hurum.
>
> Kan dere gi meg lån på det.
>
> For jeg prøver å få mine ting fra Norge sendt over til England, (fra
> City Self Storage), blant annet.
>
> Og jeg får ikke arv, siden jeg er arbeidsledig i England, så er ikke
> folk redd for meg, virker det som.
>
> For nordmenn driter i rettigheter, virker det som.
>
> De bare gir deg rettighetene dine hvis de er redde for deg, virker det som.
>
> Noe sånt.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ________________________________
> This email with attachments may be confidential and intended solely for the
> use of the individual or entity to whom it is addressed. The email may
> contain legally protected information. If you have received this
> communication in error, be aware that making use of the information,
> forwarding it, copying it, or disclosing its content to other persons, is
> strictly prohibited and may be punishable by law. Please inform the sender
> about the error in transmission immediately.
> ________________________________







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter