Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. november 2014

Jeg sendte en e-post til Tono

Erik Ribsskog

Deres drapsoffer-medlem Egil Tostrup Bråten

Erik Ribsskog Tue, Nov 25, 2014 at 5:07 PM
To: tono
Cc: postmottak , Rune Roalsvig
Hei,

ok, jeg får sende om dette, til HIOA, da.

Takk for svar!
Mvh.

Erik Ribsskog
PS.

Det er vel ikke hemmelig, hvem som har studert, i Norge.

Så HIOA kan kanskje sende meg en liste, over de jeg gikk i samme klasse som, tenkte jeg.

Jeg begynte på Bachelor informasjonsteknologi, (på HiO IU), høsten 2002.

Vi får se.


2014-11-24 8:51 GMT+01:00 tono <tono@tono.no>:
Hei.

Dag Anders har sluttet hos oss.

Vennlig Hilsen

Tlf sentralbord: 22 05 72 00
Telefaks: 22 05 72 50
Internett: www.tono.no

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 23. november 2014 19:17
Til: Rune Roalsvig
Kopi: tono
Emne: Re: Deres drapsoffer-medlem Egil Tostrup Bråten

Hei,
jeg vet ikke om det er noe særlig å drive og ringe og liksom stamme, om det her.

Men jeg sender en kopi, til jobben, til Dagga.
Kanskje han har kommet på navnet, til hu Vestlandsdama nå.

(For det var han som liksom kjente henne, og fikk hu med på programmerings-gruppa vår, høsten 2002).
Men takk for svar, ihvertfall!

Mvh.

Erik Ribsskog

2014-11-23 12:50 GMT+01:00 Rune Roalsvig <rune@anorak.no>:
Det kjenner jeg dessverre ikke til. Jeg foreslår at du kontakter ØBS på 907 69 009. Han var veldig sentral i Leeds-miljøet i Oslo på den tiden.

Vennlig hilsen Rune






Rune Roalsvig
Account Director & Partner
Mobil  + 47 93043191
-
Anorak
Mølleparken 2


––––––––––––––––––––––––
NOA The North Alliance

Anorak • &Co • Great Works
Åkestam Holst • Knock • Bold
Promenad • Making Waves



23. nov. 2014 kl. 09.35 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,

jeg leste i en nettavis, at Leeds-fansen, var sjokkert, over drapet på
deres medlem Egil Tostrup Bråten, i 2002:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/11/19/354204.html

Jeg gikk på HiO IU, på den tida.

Og ifølge min studiekamerat Dag Anders 'Dagga' Rougseth, så var Bråten
kamerat, med vår medstudent 'Vestlandsdama' sin kjæreste.

Og dette drapet førte, (ifølge Rougseth), til at disse flyttet
tilbake, til Vestlandet, sommeren 2003.

Jeg var ikke på alle forelesningene osv., da jeg gikk på HiO IU.

Så jeg husker ikke alle navna, (unntatt Rougseth sitt, for vi
samarbeida mye, under studietiden, og han var mye på besøk hos meg, i
Rimi-leiligheten min, på St. Hanshaugen osv., for å drive, med
skolearbeid).

Husker dere navnet på Bråten sin vestlandske kamerat, lurte jeg.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter