Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. november 2014

Og enda enda enda mer fra Facebook

  • Samtale startet 23. juli
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei Ribsen,
    (du kontaktet meg på Twitter, for et eller to år siden),
    har du hørt om Ripsen?
    Ripsen er min gamle tante Ellen, (som er bestemor nå), som har bodd i Sveits, i 30-40 år, men nå er tilbake i Norge.
    Kanskje du kunne kontakte henne, så blir det ripsbusk?
    Bare fleiper.
    Men tante Ellen, (som er din farfars tremenning vel), skriver så mange kødde-eposter, så jeg blir lei.
    Hvis dere skal ha et sånt Ripsbusk-treff, så kan du kanskje høre med henne, om hu kan roe det ned litt, med e-post-skrivinga.
    Hu kan kanskje bruke tida si på å tenke ut et litt mer voksent nick, istedet.
    Bare noe jeg tenkte på.
    Og arven etter bestemor Ingeborg har hu ikke sendt, (selv om det er fem år sida hu døde, om min mor døde i 1999, så jeg skulle hatt en del av arven, etter Ingeborg).
    Er du buddist forresten, (jeg så at du hadde lasta opp en budist-video, på YouTube.
    Min tremenning Samasati Margrethe Ribsskog, (som jeg bare har prata med faren til, Ola, som er død nå), er også muligens budist, tror jeg).
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Her er mer om dette:
    Erik Ribsskog Reduksjon av gjelden din Ellen Ribsskog Tue, Jul 22, 2014 at 6:58 PM Reply-To: ripsen@gmx.ch To: eribsskog@gmail.com Hei.
    Du får 50000 i avslag på gjelden din hvis du bruker pengene på en god psykolog. Det trenger du virkelig!
    Hilsen Tante
  • I dag
  • Emilie Brandvik Ribsskog
    Emilie Brandvik Ribsskog
    Hei! Har ikke sett denne meldingen før nå dessverre. Stemmer at jeg pratet med deg på twitter ja, husker det. Jeg er ikke buddhist nei! Kjenner ikke til noen av personene du nevner ovenfor, beklager
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    jeg fikk så rare e-poster, fra min tante Ellen, skjønner du.
    Hu er ei heks.
    Min mor døde i 1999.
    Så da min mormor døde, i 2009, så skulle jeg ha fått en del, av min mors arv.
    Men jeg har fortsatt ikke fått noe arv.
    (Takket være tante Ellen og onkel Martin).
    Jeg har nettopp flytta tilbake til Norge, etter ti år i England.
    Bor på en brakke i Bærum, sammen med for det meste russere og noen negere som noen betaler, for å tulle med meg, virker det som.
    Så det er mye rart.
    Det er flere andre Ribsskog-damer som har kontaktet meg, i årenes løp.
    (Det er vel også Sophie Ribsskog Johansson og Jenny Ribsskog).
    Kanskje vi skulle hatt en sånn Ribsskog-side, på Facebook, har jeg tenkt.
    (Hvor alle Ribsskog-folk kunne ha vært medlem og oppdatert om slekta, osv.).
    Har du noe synspunkt om det, (i samme slengen), lurte jeg.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Emilie Brandvik Ribsskog
    Emilie Brandvik Ribsskog
    Nei, har ikke så mange synspunkter på det du! Jeg har ikke noe å gjøre med denne delen av Ribsskog-slekten å gjøre. Men lykke til videre!
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    ja, jeg tenkte på en side, for alle de, som var etter Marta Marie Klemetsdatter Høstland og Johannes Olsen Ribsskog.
    (Altså de som er med, i din bestefar Bjørn sin slektsforskning.
    Blir det vel).
    Min far heter ikke Ribsskog, (han heter Arne Mogan Olsen).
    Men foreldrene mine skilte seg, på midten av 70-tallet.
    Og mora mi bytta navn på meg, fra Erik Olsen, til Erik Ribsskog.
    Så jeg er ikke etter Ribsskog, på farssida.
    Men Marta Maria Klemetsdatter Høstland og Johannes Olsen Ribsskog, er nå mine tippoldeforeldre, 'okke som', liksom.
    (Noe lignende av denne siden her, som heter 'Holmsenslekta':
    https://www.facebook.com/groups/2335142177/).
    For jeg lurer på hvordan det går, med hu Jenny Ribsskog, for eksempel, som kontaka meg, for noen år siden.
    Og også hu Sophie Ribsskog Johannesson, (heter hu vel).
    For de slutta plutselig å skrive, (mener jeg å huske).
    Men det er kanskje dumt, hvis jeg starter en sånn gruppe.
    For hva skal jeg gjøre, hvis tante Ellen og onkel Martin, (som tuller med arven min), har lyst til å bli med, liksom.
    Jeg er jo ikke på talefot med dem, (på grunn av de har rappa arven min, må jeg si).
    Så jeg får tenke litt mer på det her, tror jeg.
    Takk for svar, ihvertfall!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    • For oss som heter Holmsen til etternavn. Bestemoren min sier alltid at alle Holmsens er i slekt...kanskje det kanskje? For us who's last name is Holmsen. My grandmother always says that all Holmsen'...
    • 23 medlemmer

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter