Klage/Fwd: (Saksnummer: 16192271) Mobil/Privat/Kundehenvendelser/Annet
Erik Ribsskog
To: juridisk
Cc: mobil.privat@tele2.com
Hei,
dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2015-09-26 11:58 GMT+02:00
Subject: Sv:(Saksnummer: 16192271) Mobil/Privat/Kundehenvendelser/Annet
To: eribsskog@gmail.com
Vi takker for din henvendelse "Mobil/Privat/Kundehenvendelser/Annet".
Denne er registrert med følgende saksnummer:
16192271
Henvendelsen din vil bli behandlet fortløpende av en saksbehandler hos oss,
og du vil få svar så snart som mulig.
Dersom du ønsker å legge til ytterligere kommentarer til henvendelsen din,
kan du svare på denne e-postmeldingen ved å klikke på Svar-knappen (Reply) i
e-postprogrammet ditt. Du må da beholde Emne-linjen, slik at vi kan knytte
kommentaren til den opprinnelige henvendelsen din.
Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du henvender deg til oss, slik at vi
kan hjelpe deg så raskt som mulig.
Med vennlig hilsen
Tele2 Kundeservice
-------------------------------------
English summary:
We thank you for your request "Mobil/Privat/Kundehenvendelser/Annet".
We have assigned it the following request number:
16192271
Please include the request number in the subject line if you want to reply to
this email.
Kind regards,
Tele2 Customer Service