Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. oktober 2015

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Nordbohus boligkatalog
Erik Ribsskog     Thu, Oct 15, 2015 at 3:46 AM
To: Vegard Hjelmesæth
Cc: juridisk
Hei,

jeg har hatt problem med, at noen har bestilt masse 'dritt', i mitt
navn, på nettet.

Og det er snakk om så mye dritt, at jeg vanligvis bare returnerer all
dritten, som jeg får i posten, til avsender.

Og det har jeg nok gjort med den katalogen deres og.

Dessuten, så fikk jeg noe mer dritt, fra et firma i Drammen vel, i
forbindelse med denne saken.

Så hvis dere kunne slutte å sende meg dritten deres.

Erik Ribsskog


2015-09-26 12:50 GMT+02:00 Vegard Hjelmesæth :
> Hei,
>
> Beklager men vi (Nordbohus) har kun besvart en bestilling vi har fått
> vedrørende vår boligkatalog som jeg i tillegg formoder du har fått tilsendt
> i posten.
>
> Hva foranledningen til bestillingen og hva som er skjedd her er vi helt
> uvitende om
>
> Håper dette er forklarende fra vår side.
>
> Kopi av bestilling:
>
> Katalogbestilling enebolig registrert på nordbohus.no
>
> navn - Erik Ribsskog
> adresse - Drammensveien 507
> sted - HØVIK
> postnummer - 1363
> telefon - 99422856
> kommune - DRAMMEN
> tomt - ja
> epost - eribsskog@gmail.com
> garasje - nei
> kommentar -
> poststed - HØVIK
>
> Mvh
>
> Vegard Hjelmesæth
> Nordbohus
>
> Sendt fra min iPad
>
> Den 26. sep. 2015 kl. 12.30 skrev Erik Ribsskog :
>
> Hei,
>
> dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
> Vennligst rydd opp!
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> jeg).
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Vegard Hjelmesæth
> Date: 2015-09-01 9:13 GMT+02:00
> Subject: Nordbohus boligkatalog
> To: "eribsskog@gmail.com"
>
>
> Hei,
>
>
>
> Takk for at du bestilte boligkatalogen fra  Nordbohus.
>
>
>
> Som et utgangspunkt for videre planlegging  sender jeg vår boligkatalog
> sammen med prisliste og leveransebeskrivelse i posten i dag.
>
> Boligkatalogen er ment for å kunne gi dere inspirasjon og ideer som hjelp på
> «veien videre»
>
>
>
> Våre arkitekter tilpasser og tegner boligen akkurat slik dere selv ønsker –
> Gjerne med utgangspunkt i en bolig som finnes i katalogen men også ut fra
> skisser
>
> med  tanker/ideer dere selv måtte «sitte inne med»
>
>
>
> http://www.nordbohus.no/arkitekttegnet-bolig
>
>
>
>
>
> Som «neste skritt» vil jeg foreslå at vi ser på mulighetene for å finne et
> tidspunkt for et helt uforpliktende møte, hvor vi går gjennom hele prosessen
> fra A til Å sammen
>
> på vårt kontor (Vikersund eller Drammen) , hjemme hos dere , eller vi
> treffes på tomta for en befaring.
>
> Møtetidspunkt tilpasser vi ut fra hva som passer best for dere.
>
>
>
> Trenger dere råd og bistand i sammenheng med kjøp av tomt (Bestemmelser,
> type bolig, plassering osv.) er vi selvfølgelig også behjelpelig med dette.
>
> Send gjerne over gårds og bruksnummer på tomta så innhenter vi nødvendige
> opplysninger.
>
>
>
> Hva koster det å bygge en ny bolig? Vi utarbeider på et tidlig tidspunkt et
> «total kostnadsoverslag» på nøkkelferdig bolig dere kan ta med til banken
> som grunnlag for
>
> finansiering. Egeninnsats er det selvfølgelig også muligheter for å få til.
>
>
>
> Vi hjelper dere selvfølgelig med  hele prosessen, hvor vi utover det som
> naturlig allerede ligger inne i selve  «boligrådgivningen» også  vil
> involvere andre dyktige personer i «vårt team» med
>
> lang fartstid innenfor sine fagområder
>
>
>
> ·        Råd og bistand i sammenheng med tomt – kartlegging av
> muligheter/begrensninger på tomt -regulering, vann og kloakk , beste
> utnyttelse, hvilke boligtype passer best inn,
>
> beste plassering av bolig på tomt, høyder. (gjerne før man kjøper tomta)
>
>
>
> ·        Byggesak og søknadsprosess – Vår spesialrådgiver innenfor plan – og
> byggesak bistår med nødvendige avklaringer,  «mellomsøknader»  og eventuelle
> forhåndskonferanser med kommune hvis
>
> nødvendig i «planleggingsfasen» før komplett byggesøknad vil kunne være klar
> for levering.
>
>
>
> Innhenting av kostnadsoverslag  på opparbeidelse av tomt fra «lokale
> gravere» , samt priser på grunnmur og betongarbeider hjelper vi deg
> selvfølgelig også svært gjerne med.
>
>
>
>
>
>                                                      
>
>                 Arkitekttegnede boliger for norske forhold
>
>                                «Finn ditt hjemmested»
>
>
>
> ·        Nordbohus består av Nordbohuskontorer fordelt over hele vårt
> langstrakte land, og et kjedekontor i Trondheim.
>
> o   Kjedekontor består utover administrasjon, marked og Nordbokjøp av svært
> dyktige medarbeidere innenfor plan/arkitekt,
>
>                                 teknisk/ingeniør og teknisk/kalkulasjon –
> klare til å hjelpe med planlegging av drømmeboligen.
>
> ·        En av Norges største boligleverandører, siden 1985/86
>
> ·        Visning av boliger i nærområdet.
>
> o   Viktig å se aktuelle boliger med løsninger og hvordan det ser ut i
> virkeligheten. Svært mange av våre kunder vi har bygget for «åpner døren»
>
> for et besøk. Har ikke vi bygget boligtypen dere ønsker hører vi med
> forhandlere i andre distrikter. Vil på det sterkeste anbefale visning som et
> utgangspunkt
>
> og en del av prosessen med valg av samarbeidspartner og valg av bolig.
>
> ·        Norske arkitekttegnede hus – bygd for å vare.
>
> o   Mange hundre (utover boligkatalogen) spesial tegnede boliger
> tilgjengelig i vårt sentrale datasystem.
>
> ·        Prisoverslag.
>
> o   På et tidlig tidspunkt i prosessen behjelpelig med å utarbeide
> prisoverslag på nøkkelferdig bolig som utgangspunkt for budsjett og grunnlag
>
> for samtale med bank vedrørende finansiering.
>
> ·        Husbank.
>
> o   Tar hele oppdraget med utfylling av søknad.
>
> ·        Garasje – Gunstig samarbeid  med Grimstad Industrier AS. (se link
> under)
>
> ·        Vi skal ha de mest fornøyde kundene.
>
> o   Nordbohuskjedens visjon er for øvrig å ha de mest fornøyde kundene -
> ekstra sterkt fokus
>
> på kvalitet og kundetilfredshet.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> http://www.nordbohus.no/tekniskgodkjenning
>
>
>
> For ytterligere informasjon:
>
>
>
> Hjemmeside –
>
> http://www.nordbohus.no/modum
>
>
>
> Facebook – følg alle våre prosjekter
>
> https://nb-no.facebook.com/pages/Nordbohus-Modum-as/375840639099011
>
>
>
>
>
>              http://grimstadindustrier.no/
>
>
>
>
>
>      http://www.husbanken.no/rente/
>
>
>
> Flere av våre boliger vil kunne tilpasses gunstig  husbankfinansiering:
>
>
>
>
>
> Håper selvfølgelig dette kan være av interesse og ser frem til en hyggelig
> og helt uforpliktende  boligprat med det første.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> NORDBOHUS MODUM AS
>
> Med vennlig hilsen
>
>
>
> Vegard Hjelmesæth
>
> Salgssjef/Boligrådgiver
>
>
>
> Mobil:      +47 916 51 788
>
> Telefax:   +47 32 78 37 28
>
> E-post:     vegard.hjelmeseth@nordbohus.no
>
> Besøksadresse: Øst-Modumveien 164, 3370 Vikersund
>
> http://nordbohus.no/modum
>
>
>
>
> <150116 eget="" nordbohus.pdf="" til="" veien="">
>
> <1500702 drammen="" informasjon.pdf="" modum="" nordbohus="" og="">

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter