Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. oktober 2015

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Trenger du mer info?
Erik Ribsskog     Thu, Oct 15, 2015 at 1:09 AM
To: Samuel Klingen Daams
Cc: juridisk
Hei,

jeg har fått et spørsmål tidligere i dag, om hvem dette kan være.

Så sender med en kopi av den.

Ellers, så har jeg bodd ti år, i England, og der sa de 'Mr. Ribsskog', og brukte ikke fornavn, på den måten.

Så det vil jeg ha meg frabedt, for det som noe uønsket og klamt synes jeg.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreftelse på bestilling
Erik Ribsskog     Wed, Oct 14, 2015 at 11:12 PM
To: Kari Anne Solfjeld Eid
Cc: juridisk
Hei,

jeg får så mye dritt i postkassa, (som jeg ikke har bestilt selv), så jeg vil helst ikke ha enda mer, for å si det sånn.

Hvem dette kan være?

Jeg har en del degenererte småsøsken og lignende.

Jeg har en yngre stesøster ved navn Christell Humblen, som mente at NGU ikke hadde noe med 'godtemplar' å gjøre, på 80-tallet.

(Og etter det, så har jeg ikke hatt mye kontakt med henne).

Jeg har en søster, (Pia Ribsskog), som var meldem i SU og hadde nazi-venner samtidig.

Jeg har en halvbror, som bare satt i sofaen og sa 'manifest', på begynnelsen av 90-tallet.

En tremenning, (adoptert fra Sør Korea), ved navn Øystein Andersen, som nok kunne være troenes, til litt av hvert, vil jeg si.

(Etter å ha hatt 'endeløse' diskusjoner, med han og hans skole-kamerat Glenn Hesler.

Hvor jeg prøvde å få de, til å slutte, å liksom være så degenererte, da).

Og jeg har også jobbet som butikksjef, i Oslo og Follo.

Og jeg har også gått på tre barneskoler, en ungdomsskole, to videregående skoler, to høyskoler og to universitet.

Så hvem dette kan være, det vet ikke jeg.

Det finnes så mange rare folk, der ute, hadde jeg nær sagt.

Så dette må dere finne ut av selv.

Og så får dere slutte å sende meg masse dritt, som jeg ikke har bedt om.

Erik Ribsskog


2015-10-14 21:56 GMT+02:00 Kari Anne Solfjeld Eid :

    -.-. .- ... . -. --. ---
    Kari Anne Solfjeld Eid Wednesday, 14 October 2015 at 21:56 CEST

    Hei Erik

    Du har blitt registrert med navn og e-postadresse for et gratis prøveabonnement på 2 utgaver.
    Registreringen har skjedd via dette skjemaet: http://abonnement.josimar.no/prove den 01.10.
    Siden det ikke er du som har meldt deg opp, har du noen idé om hvem som kan ha gjort det?
    Dette er et kostnadsfritt tilbud, men om du ikke ønsker 2 utgaver av fotballmagasinet Josimar vederlagsfritt og uforpliktende,
    si i fra så stopper jeg det umiddelbart.

    Hører fra deg. Beklager uleiligheten og ha en god kveld

    //Kari Anne
    Josimar kundeservice

    Continue this conversation online or reply to this email directly.

    Conversation history
    Erik Ribsskog Wednesday, 14 October 2015 at 06:29
    Hei,

    dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).


    ---------- Forwarded message ----------
    From: Josimar
    Date: 2015-10-01 23:40 GMT+02:00
    Subject: Bekreftelse på bestilling
    To: ERIK RIBSSKOG


    Hei ERIK.

    Velkommen som abonnent hos fotballtidsskriftet Josimar. Du er nå
    registrert i vår database og vil motta ditt første nummer av Josimar
    innen kort tid. For ordens skyld ber vi deg se over at dine registrerte
    opplysninger er korrekte:

    Navn: ERIK RIBSSKOG
    Adresse: DRAMMENSVEIEN 507
    Postnummer: 1363
    Poststed: HØVIK
    Telefonnummer: 93667792
    E-postadresse: eribsskog@gmail.com

    Skulle du ha spørsmål vedrørende ditt abonnement, er det bare å ta kontakt
    med oss per e-post.


    Med vennlig hilsen,

    JOSIMAR
    Tidsskriftet om fotball

    www.josimar.no


2015-09-25 11:56 GMT+02:00 Samuel Klingen Daams :

    Hei Erik,

    Jeg fjerner deg helt fra systemet hos oss. Har du noen ide hvem som kan ha meldt inn interesse med din epost adresse?

    Sam

    On 25 Sep 2015, at 08:30, Erik Ribsskog wrote:

>     Hei,
>
>     dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
>
>     (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
>     Vennligst rydd opp!
>
>     Med hilsen
>
>     Erik Ribsskog
>
>     PS.
>
>     Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
>     virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
>     jeg).
>
>
>     ---------- Forwarded message ----------
>     From: Sam - GoXplore
>     Date: 2015-09-07 12:05 GMT+02:00
>     Subject: Trenger du mer info?
>     To: eribsskog@gmail.com
>
>
>     Heisann Erika,
>
>     Jeg ser at du har vist interesse for en del av våre programmer og tenkte jeg skulle sende deg en mail for å høre om du hadde noen spørsmål? :)
>
>     Når man skal planlegge tur er det fort en del spørsmål som dukker opp, og vi hjelper deg gjerne med mer informasjon om priser, lengde på opphold eller andre ting du måtte lure på.
>
>     Var det et av programmene du kikket på som fanget interessen din mer enn noe annet?
>
>     Trenger du litt inspirasjon kan jeg tipse deg om å ta en titt på Instagram bildene til deltakerne våre: http://www.goxplore.no/instagram
>
>     Ser frem til å høre fra deg igjen!
>
>     Mvh,
>
>     Sam
>     ps. har du sett vårt fantastiske nye program med kattedyr i Sør-Afrika? Kun kr 8400 for to uker!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter