Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. oktober 2015

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Eksempler på hvordan du starter samtale med jenter
Erik Ribsskog     Thu, Oct 15, 2015 at 5:49 AM
To: Dating Adventure
Cc: juridisk
Hei,

jeg har hatt problem med, at noen har bestilt masse 'dritt', i mitt
navn, på nettet.

Så det er nok det som har skjedd her og.

Så vennligst slutt å send denne dritten nå.

Erik Ribsskog


2015-09-25 14:11 GMT+02:00 Dating Adventure :
> Hei, har du kjøpt ebok, det nettbaserte sjekkekurset, nettbasert selvtillitkurs eller meldt deg opp på det gratis introkurset vårt?
>
> Hvis du har en eller flere av de, er dette grunnen til at du på vår mailingliste.
>
> Hvis ikke beklager jeg, da det må ha oppstått en feil.
>
> Jeg skal uansett ta deg vekk fra vår mailingliste, og beklager ulempene dette har ført til.
>
>
>
> Hilsen Espen Korsvik
> Tlf 95809066
> www.dating-adventure.com
>
>> Den 25. sep. 2015 kl. 12.21 skrev Erik Ribsskog :
>>
>> Hei,
>>
>> dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
>>
>> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>>
>> Vennligst rydd opp!
>>
>> Med hilsen
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> PS.
>>
>> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
>> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
>> jeg).
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: Espen Korsvik
>> Date: 2015-09-03 16:03 GMT+02:00
>> Subject: Eksempler på hvordan du starter  samtale med jenter
>> To:
>>
>>
>> Hei,
>>
>> Håper denne artikkelen om samtalestartere kan hjelpe deg å komme
>> enklere inn i samtaler.
>>
>> Det første steget i en god interaksjon er åpneren av samtalen. De
>> fleste velger å vente på perfekte omstendigheter, men hvis du ønsker å
>> bli god i dette bør du mestre å spontant kunne starte samtale med
>> jenter i alle situasjoner. Det finnes mange forskjellige måter å åpne
>> på. La oss kikke på et par av de.
>>
>> Situasjonsbasert åpner: Er det noe bemerkelsesverdig som skjer eller
>> nettopp har skjedd i det øyeblikket du velger å åpne en interaksjon?
>> Du kan bemerke en klesstil, noe uvanlig i omstendighetene rundt dere,
>> spørre om faktaopplysning på noe som er i situasjonen du er i, eller
>> en fyr som sjekker opp ei jente på andre siden av baren. «Hva synes du
>> om kroppsspråket hans? Tror du de går hjem sammen?». Det spiller ingen
>> rolle så lenge det er naturlig og får i gang en god samtale.
>>
>> Eksempel på dilemma starter: Spør den eller de du prøver å åpne om noe
>> du oppriktig lurer på. For eksempel kan dere være to gutter som går
>> bort til to jenter og spør om følgende. «Du kan velge mellom to
>> gutter. Den ene er kjempe snill og omsorgsfull, men er elendig i
>> senga. Den andre er en ufyselig drittsekk, men er helt rå i senga.
>> Hvem velger du?». Uansett hva de velger bør du argumentere mot, så
>> dere får en artig diskusjon.
>>
>> Du kan også være direkte! For eksempel kan du gå bort og si «Hei. Du
>> hadde så utrolig bra utstråling at jeg bare måtte snakke med deg».
>>
>> Det viktigste du skal huske på er likevel dette; alt funker! Det
>> handler ikke om hva du sier, men hvordan du sier det. Sjekkereplikker
>> funker som regel dårlig da du utstråler at det du sier er innøvd og
>> ikke kommer oppriktig fra deg. To gutter kan gå bort til samme jente
>> og bruke nøyaktig de samme ordene, men få vidt forskjellige
>> resultater. Hadde du spurt ei jente i ettertid «Hva var det første jeg
>> spurte om i sted?» ville hun sannsynligvis ikke husket det. Det hun
>> husker er de gode følelsene hun fikk. Det handler om subtil
>> kommunikasjon.
>>
>> Verbal kommunikasjon er det du sier. Subtil kommunikasjon er alt du
>> kommuniserer mellom linjene. Øyekontakt, berøring, tonalitet og
>> kroppsspråk er langt viktigere. Du går ikke bort til ei jente og
>> legger frem logisk hvorfor hun bør bli med deg hjem. Du skal bare
>> demonstrere at du er attraktiv.
>>
>> Se for deg at du går bort til ei jente du ikke er så interessert i. Du
>> vil automatisk senke skuldrene, snakke roligere og tenke mindre over
>> hva du sier. Du vil automatisk kommunisere subtilt at du føler du
>> fortjener henne. Problemet er at når du går bort til en ‘Perfect 10’
>> vil du i de fleste tilfeller bli nervøs. Du vil slite med å holde
>> øyekontakt, ha usikkert kroppsspråk og tenke mer over hva du sier. Du
>> vil ubevisst kommunisere at du har lavere verdi enn henne og hun vil
>> få en ubevisst følelse av at du prøver å lure henne med på noe. Anta
>> at du er attraktiv når du går bort til ei jente og det vil fungere som
>> en selvoppfyllende profeti.
>>
>> Så lenge du tror fullt og helt på deg selv kan du like gjerne bare si
>> gå bort og si «Hei». Så lenge den subtile kommunikasjonen er god, vil
>> dere få en god interaksjon. Anta at du er attraktiv, og du blir
>> attraktiv.
>>
>>
>> Hilsen Espen Korsvik
>>
>>
>> Bli med oss på byen, og lær hvordan du gjør deg attraktiv for jenter!
>>
>> Kommende helgekurs i sjekking:
>>
>>
>> 11 SEP – 13 SEP  BERGEN
>> 18 SEP – 20 SEP  OSLO
>> 25 SEP – 27 SEP  TRONDHEIM
>> 02 OKT – 04 OKT  OSLO
>> 09 OKT – 11 OKT  OSLO
>>
>> Mer info om kursene her:
>>
>> http://dating-adventure.com/kommende-kurs/
>>
>>
>>
>>
>> Nettbasert sjekkekurs: (tilbud)
>>
>> http://dating-adventure.com/30-dager-300-damer_bb/
>>
>>
>>
>> Nettbaserte selvtillitkurs: (tilbud)
>>
>> http://dating-adventure.com/nettbasert-selvtillitskurs/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter