Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. april 2016

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: Klage/Fwd: Nyhetsbrev fra Horecaideer
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 5:48 AM
To: Vidar Sandberg
Cc: juridisk
Hei,

kaste bort tida til folk på sånn her tull, da.

Dere får få dere noen bedre systemer, i såfall.

Og dere må også fortelle meg, hvem disse skøyerne, (som bruker min identiet), er.

Dette er bare en av mange hundre/tusen identietstyverisaker mot meg, så her må firmaene skjerpe seg, mener jeg.

Det er ikke riktig at jeg skal bruke all min tid, på å rydde opp, etter noen idioter, som får lov til, å gjøre hva de vil, uten at noen stopper dem, virker det som.

Så her må dere gjorde jobben dere, og finne ut, hvem disse tullebukkene er.

Det burde man kunne man vel kunne forvente, etter at dere har kastet bort tiden min, på denne måten.

Erik Ribsskog


2016-02-03 11:08 GMT+01:00 Vidar Sandberg :

    Takk for din henvendelse.

    Presens Markedskommunikasjon arbeider med en e-postmarkedsføring til en faglister rettet mot storhusholdning på en liste som heter Horecaideer.
    Vi sender ut nyheter og tilbud til bransjen for flere tunge og seriøse aktører som har glede av våre tjenester. www.horecaideer.no
    Våre mottakere av nyhetsbrev regner vi med er fornøyd med å få tips og ideer om produkter og tjenester fra leverandørene. 
    Vi vet ikke nøyaktig hvordan ditt navn er kommet inn på listen, men vi kan se at du har stått som mottaker av nyhetsbrev fra Horecaideer i nærmere ett år.
    Det er full anledning til å melde seg av listen, når som helst, ved å trykke på avmeldingslenken nederst i nyhetsbrevet.

    Og du er med denne henvendelsen avmeldt fra Horecaideer.
    
    Mvh
    Horecaideer

    Vidar Sandberg
    90686477
    vidar.sandberg@presens-mk.no
    Presens Markedskommunikasjon as


>     3. feb. 2016 kl. 07.36 skrev Erik Ribsskog :
>
>     Hei,
>
>     dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
>
>     (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
>     Vennligst rydd opp!
>
>     Med hilsen
>
>     Erik Ribsskog
>
>     PS.
>
>     Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
>     virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
>     jeg).
>
>
>     ---------- Forwarded message ----------
>     From: ComCare Solutions
>     Date: 2016-01-31 7:59 GMT+01:00
>     Subject: Messetilbud på Fastfood & café og RestaurantExpo
>     To: Erik Ribsskog
>
>
>        
>
>         Informasjon til storkjøkkenbransjen         Webversjon, klikk her.    
>        
>        
>            
>     17. og 18. februar 2016 er det viktige storkjøkkenmesser på Norges Varemesse, Lillestrøm. Her opplever du innovasjon, inspirasjon og spennende nyheter!
>            
>            
>     KLIKK HER FOR GRATIS BILLETTER
>            
>         Horecaideer    
>        
>            
>     Messetilbud fra ComCare Solutions
>     Comcare Solutions stiller ut på RestaurantExpo 2016 og har knallgode tilbud på fire utvalgte systemer.
>     Bestill innen 10.februar og få systemet utlevert på messen, eller senest innen én uke etter at messen er over for å benytte deg av messetilbudet.
>        
>        
>        
>            
>     WaiterCall servitørtilkalling
>
>     Komplett system med 6 buzzere, hovedtavle, lader og ledninger – ferdig programmert og klart til bruk.
>     Kan også leveres med annet ønsket antall buzzere (pristilbud gis i så fall i hvert enkelt tilfelle).
>     Messetilbud: 14 990,- (veil. 24 990,-)
>
>     MER INFORMASJON OM WAITER CALL
>        
>            
>        
>        
>     DiscgoCharger strømbank
>
>     Spør kunden stadig om å få lade telefonen bak disken? DiscgoCharger er den første av sitt slag; et portabelt, robust system som lader mobiltelefoner og tablets uten å måtte bruke stikkontakt. Komplett system med 5 ladepucker, ladestasjon og ledninger – ferdig programmert og klart til bruk.
>     Messetilbud: 14 990,- (veil. 19 990,-)
>
>     MER INFORMASJON OM DISCGO-CHARGER
>            
>            
>        
>            
>     EuroCoaster pucksystem
>     Pucken vil lyse, vibrere og/eller gi fra seg lyd når maten er klar til å hentes. Mulighet for egenreklame på enhetene.
>     
>     Komplett system med 15 pucker, hovedtavle, lader og ledninger – ferdig programmert og klart til bruk. Kan også leveres med annet ønsket antall pucker (pristilbud gis i så fall i hvert enkelt tilfelle).
>     Messetilbud: 16 990,- (veil. 24 990,-)
>
>     MER INFORMASJON OM EUROCOASTER
>        
>            
>        
>        
>     CustomerCall IQ paging
>     Moderne variant av det tradisjonelle pucksystemet. Komplett system med pagere, hovedtavle, lader og ledninger – ferdig programmert og klart til bruk.
>
>     Kan også leveres med annet ønsket antall pagere.
>     Messetilbud: system med 30 pagere: 24 990,- (veil. 34 990,-), system med 15 pagere: 16 990,-
>
>     MER INFORMASJON OM CUSTOMERCALL
>            
>            
>            
>     Gjelder ved bestilling enten før messen eller innen én uke etter messen er ferdig.
>     Kostnader for frakt og eventuelt spesialdesign tilkommer.
>
>     INTERESSERT I ET TILBUD SKREDDERSYDD TIL DITT BEHOV? KLIKK HER
>        
>        
>        
>        
>            
>     ComCare Solutions AS
>     Adresse: Postboks 34| 1335 Snarøya
>     Telefon: +47 400 02 655| E-post: aina@comcare.no
>     Internett: www.comcare.no
>            
>            
>         www.horecaideer.no | videresend | påmelding nyhetsbrev | avmelding nyhetsbrev

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter