Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. april 2016

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
IBB-Admin: Klage/Fwd: Velkommen til Brasspuben
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 6:25 AM
To: Anders Kristoffer Stokke
Cc: juridisk
Hei,

kaste bort tida til folk på tull som dette, da.

Dere får få dere noen bedre systemer, i såfall.

Og dere må også informere Datatilsynet, om hvem disse skøyerne, (som bruker min identiet), er.

Dette er bare en av mange hundre/tusen identietstyverisaker mot meg, så her må firmaene skjerpe seg, mener jeg.

Det er ikke riktig at jeg skal bruke all min tid, på å rydde opp, etter noen idioter, som får lov til, å gjøre hva de vil, uten at noen stopper dem, virker det som.

Så her må dere gjorde jobben deres, og finne ut, hvem disse tullebukkene er.

Det burde man vel kunne forvente, etter at dere har kastet bort tiden min, på denne måten, (mener jeg).

Erik Ribsskog

PS.

Jeg får så mye tulle-e-poster, i forbindelse med disse identietstyverisakene, så jeg må be om, at dere ikke sender mer om dette, men at dere heller kan oppdatere Datatilsynet, om hvem disse tøysekoppene er.


2016-02-04 12:34 GMT+01:00 Anders Kristoffer Stokke :

    Hei, først av alt. Din e-postadresse er nå slettet fra databasen.

    

    Videre kan jeg orientere om at kontoen ble registrert fra en ip-adresse som tilsynelatende stammer fra en TOR-node i  New York. Det betyr at det vil være tilnærmet umulig å spore opp hvem som gjorde registreringen. (162.247.72.27 ) (https://no.wikipedia.org/wiki/Tor_(anonymitetsnettverk) )

    

    Falske kontoer er også et problem for oss, så takk for at du sier ifra. Vedkommende må ikke bare lure googles «jeg er ingen robot»-test, men også svare på hva 19-nyhetene på NRK heter for å klare å registrere seg, så har vanskelig for å tro at dette er en automatisert spam-robot. Dette er også den eneste falske kontoen vi har oppdaget, har nå gått igjennom alle registreringer fra de siste to månedene.

    

    For sikkerhetsskyld har vi også blokkert IP-adressen fra å kunne registrere flere kontoer (selv om dette innrømmelig ikke kommer til å være noe vanskelig hinder å komme seg rundt). Skal også se på om dagsrevyen-spørsmålet er vanskelig nok.

    

    

    Mvh Anders

    

    Fra: nettsjef@ilabrassband.no [mailto:nettsjef@ilabrassband.no] På vegne av Admin
    Sendt: 4. februar 2016 03:15
    Til: Anders Stokke
    Emne: IBB-Admin: Klage/Fwd: Velkommen til Brasspuben

    

    E-post sendt til liste: Admin


    Hei,

    dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).


    ---------- Forwarded message ----------
    From: Brasspuben
    Date: 2016-01-14 0:59 GMT+01:00
    Subject: Velkommen til Brasspuben
    To: eribsskog@gmail.com


    Du er nå registrert som bruker på Brasspuben. Brukernavnet ditt er
    johncons. Hvis du har glemt passordet, kan du tilbakestille det ved å
    gå til http://www.brasspuben.no/index.php?action=reminder.

    Med vennlig hilsen,
    administratorene på Brasspuben.


    IlaBrassBand-logo
       

    Sendt til IBB-postliste Admin på vegne av Erik Ribsskog (eribsskog@gmail.com) den 04.02.2016 3:06:00 UTC

    Du får denne mailen fordi du er registrert som mottaker av, eller har sendt post til epostlisten Admin på siden www.ilabrassband.no. Dersom dette er feil, bes du ta kontakt med nettsjef@ilabrassband.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter