Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. april 2016

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Klage/Fwd: Gaysir.no: Verifisering av medlemsskap
Erik Ribsskog     Tue, Apr 12, 2016 at 4:24 AM
To: juridisk
Cc: redaksjonen@gaysir.no, Norsk Presseforbund
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Gaysir/Robert
Date: 2016-02-03 9:00 GMT+01:00
Subject: Re: Klage/Fwd: Gaysir.no: Verifisering av medlemsskap
To: Erik Ribsskog


Hei!

Det kan virke som om noen prøver å opprette en profil hos oss med din
epostadresse. Om det er forsøk på ID-tyveri eller en spøk, er ikke
godt å si, men det jeg kan si, er at en slik profil aldri vil havne på
nett. Det kreves nemlig en verifisering før profilen kan tas i bruk,
og mailen du har fått, er nettopp en slik verifiseringsmail. Ingen kan
altså lage falsk profil av deg ved bruk av din epostadresse.

Dessverre er det helt umulig for oss i vite hvem som kan ha gjort
dette, for vi logger ikke IP-adresser før en profil er verifisert og
første innlogging er foretatt. Hverken Datatilsynet eller politiet kan
hjelpe til med dette heller, for de vet like lite som oss hvem som
står bak.

Jeg kan ikke gi annet råd enn at du ignorerer dette inntil videre. Gi
meg gjerne en tilbakemelding.

Mvh
Robert Tomter
www.gaysir.no


3. februar 2016 kl. 07.44 skrev Erik Ribsskog :
>
> Hei,
>
> dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
> Vennligst rydd opp!
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> jeg).
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: 
> Date: 2016-01-30 8:18 GMT+01:00
> Subject: Gaysir.no: Verifisering av medlemsskap
> To: eribsskog@gmail.com
>
>
>
> VERIFISERING AV GAYSIR-KONTO
>
> Velkommen til Gaysir Interaktiv, Erika ribsskog!
> For å ta i bruk din konto på tjenesten, må du først verifisere den.
> Klikk på denne lenken for å verifisere kontoen:
>
> http://www.gaysir.no/blimedlem/index.cfm?sbm=4&vfkode=33B58F84-A2FA-4052-AAA242DAEAE273AB
>
> Hvis linken over ikke er klikkbar, kan du klippe og lime den inn i
> adressefeltet på nettleseren.
>
> Vennlig hilsen Gaysir/redaksjonen
>
> ********************************************************
> PS: Hvis du har mottatt denne mailen uten å ha registrert deg på
> Gaysir Interaktiv, kan du slette den.
> Mottar du flere eposter, ta kontakt med oss på redaksjonen@gaysir.no.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter