Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. april 2016

Mer fra Norge

I dag, (tirsdag), så dro jeg inn, til Oslo, for å handle mat.

Like etter at jeg gikk på bussen, så gikk også tre karer, som jeg mistenkte, at var russere, (og som jeg også seinere, syntes at prata russisk), på bussen, og satt seg, på bakerste rad.

Og så kjente jeg plutselig en vond lukt.

Og da så jeg til sida.

Og jeg så da, rett på buss-sjåføren, (som var bak i bussen, og dreiv, med et eller annet).

(Jeg hadde på meg walkman.

Så jeg hørte ikke hva buss-sjåføren sa.

Men han snakka antagelig, med de tre russerne da, (kunne det virke som, ihvertfall).

Noe  sånt).

Og den vonde lukta, må enten ha vært noe med russerne, eller buss-sjåføren.

Så jeg gikk av bussen, på Lysaker, siden at det hadde vært en stink-bombe, (eller noe lignende), på bussen, da.

Og da, så var klokka 18.09, (skreiv jeg opp, i min syvende sans-bok).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Cirka en time seinere.

(Kan det vel ha vært).

Så var jeg på Rema Ila.

Og da hørte jeg også på walkman.

(Mens jeg stod, i køen, foran en kasse).

Og ei dame, i 20/30-åra, begynte å prate, til meg.

Hu spurte, om jeg skulle, i kassa ved siden av.

(Det er sånne 'new age-aktige' kasser der, sånn at kassererne, sitter vendt, mot hverandre, (i to og to kasser).

Noe sånt).

Jeg svarte, at: 'Da hadde jeg nok stilt meg der, tenker jeg'.

(Noe sånt).

Og hu sa så, at: 'Jeg ville ikke løpe foran'.

(Noe sånt).

Men dette var jo ikke på McDonalds, (for å si det sånn).

Så hu dama, oppførte seg unaturlig, syntes jeg.

Hu prata til meg, selv om jeg hørte på walkman og.

Og da er det noe galt, (må man vel si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter