Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 31. januar 2019

Dette har ikke jeg skrevet. Dette er noe fra en Veggavisen-tråd, som jeg publiserte et skjermbilde fra, på bloggen min, (på grunn av et debattinnlegg om New World Order vel), for mange år siden. Men det var mange fler enn meg, som debatterte på Veggavisen, (for å si det sånn)


https://www.facebook.com/groups/69534907344/?ref=br_rs

PS.

Det er helt klart noen fra Bergen, som har skrevet det aktuelle sitatet.

(Kan det virke som ihvertfall).

Jeg har aldri vært i Bergen.

Og jeg sier 'søppel' og ikke 'boss'.

Og jeg vet ikke hvordan søppelbilene i Bergen ser ut.

(For å si det sånn).

Og hva som menes med dette sitatet, (som er litt vagt/gåtefullt vel), det tørr ikke jeg å si noe om.

Det får stå for vedkommende som skrev det, (og Veggavisen/Nettavisen/TV2), sin regning.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det var visst en debattant, som kalte seg 'Jens Petrus', som skrev det aktuelle sitatet.

(Som denne såkalte fancluben mener at _jeg_ har skrevet).

Jens Petrus er visst en kjent Veggavisen-debattant, (med mer enn 1.200 innlegg).

Jeg kalte meg vel 'johncons' på Veggavisen, (sånn som jeg husker det).

(Jeg bruker også noen ganger nicket 'cons', (for eksempel på VGD).

For de på #quiz-show/irc pleide noen ganger å kalle meg cons, (istedet for john_cons).

Så cons er en versjon av johncons/john_cons, da.

For å si det sånn).

Jeg har ihvertfall aldri kalt meg Jens Petrus, (for å si det sånn).

Det var noen som begynte å skrive om Illuminati og New World Order, på Veggavisen.

Og jeg lurte vel litt, på hva dette var.

Og ble muligens litt 'freaket ut', av disse konspirasjonsteoriene.

(Må jeg innrømme).

Og det tok kanskje litt av fokuset, vekk fra mine arbeidssaker, osv.

(På min blogg).

Men jeg bodde i utlandet, og jobbet hjemmefra/var arbeidsledig.

Og jeg hadde da bodd en del år, i England, (siden høsten 2004).

Så de norske debattforumene ble nesten som noe nytt for meg igjen da, (i 2007/2008/2009).

(Må jeg nesten si.

For etter at jeg slutta på Arvato, høsten 2006.

Så snakka jeg nesten bare engelsk.

(Jeg hadde ingen kontakt med nordmenn/skandinaver).

Før jeg begynte å blogge, cirka et år seinere.

Det var vel nesten sånn, at jeg drømte/tenkte på engelsk og, (på den tida).

For å si det sånn).

Og det var kanskje vanskeligere for meg, å fordøye disse norske debattforumene, (siden at norsk da var litt fremmed for meg), når jeg bodde i England, og jobbet hjemmefra/var arbeidsledig, (og jeg hadde også min egen leilighet, og var singel).

(Iforhold til da jeg bodde på St. Hanshaugen, osv.

For å si det sånn).

Og der jeg bodde, så var det også høy musikk, mange dager i uka, fra noen diskoteker, som holdt til, rett over et smug, (Leather Lane), fra min leilighet.

Så det var kanskje lett, å miste konsentrasjonen litt, (sånn at jeg muligens ble litt avsporet), da jeg bodde i Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool.

Siden at det nesten var, som et slags diskotek der, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiLnGK1Ytq5GAkx-ppMfNmvb0ZWEYNGdnrCx2f9vg9Nylx5jwhXSny0IuBOxpkhFb7UlDJQJcCvLLFYaWEU2Jiw_gpP7iLbjfvBWsvn_x0rwmdjNmLUhyphenhyphenyN5SPkWjedIZK0lwO8BD6kmVsU/s1600-h/nettavisen+forum.bmp

PS 4.

Det nicket 'JensPetrus'.

Det er jo noe med barne-TV-serien Jul i Skomakergata.

(Den TV-serien husker jeg, fra 80-tallet.

Selv om jeg har bodd mange år i England).

Og det var jo, en gammel gubbe, liksom.

Og signaturen: 'Det er nellik nok til alle'.

Det er kanskje noe seksuelt?

(For nellikene blir jo _stukket inn_, i skomakeren sin appelsin.

For å si det sånn).

Jeg mener å ha sett i et TV-program, (muligens et med Harald Eia).

Om at skomakeren og hans unge venninne, blir fremstilt, i et slags lys, hvor det fokuseres på, at disse, (en gammel gubbe og ei lita jente), koser mye, osv.

Så dette er muligens noe slags hint, til pedofili, (eller noe lignede)

(Noe sånt).

Og så er avataren noe om New World Order, (med fargene svart, hvitt og rødt, fra Nazi-Tyskland sitt flagg vel).

Da gir det vel ikke så mye mening.

Men det har vel stått i nettavisene.

Om at KGB sin etterfølger, har mange spioner, som sitter i Russland, og skriver på vestlige debattforum, osv.

Mon tro om denne JensPetrus-profilen har et lignende opphav.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Min farmor Ågot, var veldig begeistra, for denne TV-serien: 'Jul i Skomakergata'.

Og etter skolen, så pleide jeg, å spise middag, hos min farmor.

Og hvis jeg ble lenge nok, (på midten av 80-tallet), hos min farmor, (før jeg dro hjem til Bergeråsen).

(I desember så var det ofte ekstra mye middag/multekrem/klementiner, osv.

Så det hendte at jeg måtte la maten synke litt.

Etter å ha spist hos min farmor.

Og jeg pleide også å lese post/aviser/ukeblader der.

For å si det sånn).

Så hendte det at min farmor satt på Jul i Skomakergata, da.

(Når klokka ble 18 vel).

Og så dro jeg hjem sånn at jeg rakk innom Prima/Micro 1000, (på Sand), som stengte klokka 19/20, vel.

(Noe sånt).

Og derfor husker jeg en del ting, fra den TV-serien, som skomakeren sin julekalender-appelsin, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter