Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 24. mars 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Spirit Hacking Webinar
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 12:53
Til: juridisk
Kopi: info@shamandurek.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: The Shaman Durek Team
Date: man. 23. mar. 2020 kl. 23:34
Subject: Spirit Hacking Webinar
To:


Join Shaman Durek for another Spirit Hacking Webinar!

This is an informational webinar that will give you manifestation tools from his book “Spirit Hacking”, so that you can manifest like a MFing Shaman! When you are having trouble manifesting, there is a part of you that is blocking what you are creating. In this webinar you will learn how to talk to that part of you, to you stop creating roadblocks and open the doorway to endless possibilities. You will also learn how to create a manifestation chamber; a creative chamber to bring your dreams to life. Replay available for registered users who can’t make the live event.

Registration for the webinar is $35. Even if you can't attend live, registrants will receive a download link for the full webinar recording.

Please note, owning a copy of "Spirit Hacking: Shamanic Keys to Reclaim Your Personal Power, Transform Yourself, and Light Up the World" is required. If you haven't already, get your copy here

Saturday, March 28th 9:00am-11:00am PST

REGISTER
Facebook
Twitter
Link
Website
Copyright © 2019 Shaman Durek, All rights reserved.
Greetings Beloved One! You are receiving this message because you have chosen to uplift your day through subscribing to Shaman Durek's newsletter. You will receive affirmations, recent blos, updates on Shaman Durek's services and events, along with your premier source for spiritual transformation and elevation.

Our mailing address is:
Shaman Durek
3357 Cahuenga Blvd W
#85
Los Angeles, California 90068

Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter