Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Fwd: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Bekreftelse Gullbrev
Erik Ribsskog
Til: Gullbrev
Kopi: juridisk
Hei,
dere har vel en IT-avdeling, som klarer å finne ut sånt.
(Hvem utga seg for å være meg.
Lurer jeg på).
Dette synes jeg høres rart ut.
Erik Ribsskog
tir. 3. mar. 2020 kl. 13:07 skrev Gullbrev
>
> ##- Please type your reply above this line -##
>
> Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.
>
> Ulrika Berg (Customer Service)
>
> Mar 3, 13:07 CET
>
> Hej igjen Erik,
>
> Takk for ditt svar.
> Vi kan ikke se hvem som bestilte brevet, for det står i ditt navn. Det er rart at noen velger å legge inn informasjonen din, men vi har ordnet det slik at ingen vil kunne bestille et Gullbrev i informasjonen din i fremtiden. Se også at brevet som ble sendt ut har kommet tilbake til oss. Vår tjeneste innebærer å bestille et konvolutt for å selge gull, så det er disse detaljene som kreves for å sende ut et brev. Vi tar selvfølgelig kritikken din til de ansvarlige.
>
> Ikke tvil med å kontakte oss igjen, om du skulle ha flere spørsmål anngående våre tjenester, vi er her for å hjelpe deg.
>
> Vi ønsker deg en fin dag videre.
>
>
>
> Ulrika Berg
> Customer Service Coordinator
>
> Erik Ribsskog
>
> Feb 29, 09:05 CET
>
> This is a follow-up to your previous request #40384 "Fwd: Gullbrev Re: Klage/Fwd..."
>
> Hei,
>
> nå er det vel bare meg i verden, som heter Erik Ribsskog.
>
> Og denne e-post-adressen har jeg hatt, siden 2004.
>
> Så jeg ville nok visst det, hvis noen hadde en nesten lik e-post-adresse.
>
> Så den må dere lenger ut på landet med.
>
> Dere klarer kanskje å finne synderen, som har bestilt noe 'dritt', i mitt navn.
>
> For dette er bare en av tusen lignende saker, (for å si det sånn).
>
> Så jeg skulle gjerne visst hvem det var, som gjorde dette.
>
> Dette tar mye av min tid, (som jeg kunne brukt på mer nyttige ting).
>
> Dere burde kanskje ha bedre rutiner, for å unngå at sånt som dette skjer, (at folk blir heftet på grunn av 'dritt' som de ikke er interessert i).
>
> Så dette må jeg klage på.
>
> Vennligst send dette til en overordnet.
>
> Erik Ribsskog
>
> tor. 20. feb. 2020 kl. 10:00 skrev Gullbrev
>
> This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk | Privacy Policy
> [DOKYLK-GPOP]