(ejTag:2038730) Klage/Fwd: iiglo BE1-316 fryseboks er vedlagt som en huskeliste
Erik Ribsskog
Til: kjopshjelp@komplett.no
Kopi: juridisk
Hei,
jeg blir for et post-terror-angrep.
Dere kutter hele tiden historien fra mailene, så jeg må forklare det samme, igjen og igjen.
Nå har jeg sjekket den forrige mailen, og jeg ba om at en _overordnet_ skulle se på dette.
Og så får jeg bare masse dumme spørsmål.
Dette er snakk om at dere bruker en nedlatende tone, (vil jeg si), når dere mener at jeg må sjekke med familie, om noen i min husstand har opprettet kontoen.
Jeg har jobbet for Rimi-Hagen, som Rimi-butikksjef, og han hadde bransjens laveste lønninger, som man ikke kunne få noen familie på, (for å si det sånn).
Så dette må jeg klage på.
At dere ikke finner ip-adressen, har jeg ingen tro på.
Dette klarer andre firmaer fint å finne.
Så dette må nesten sendes til administrerende direktør, eller noe, vil jeg si.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
ons. 3. jun. 2020 kl. 11:35 skrev
Hei Erik,
E-posten du mottok fra oss blir sendt automatisk til e-post adressen som er registrert på en kundekonto, om
man har noen varer i handlekurven og ikke går videre til kassen for å fullføre kjøpet. Handlekurven blir da lagret som en "huskeliste".
Jeg har sjekket kundekontoen som er koblet til ditt navn, e-postadresse og telefonnummer det er ikke gjort
noen kjøp på denne kontoen enda. Vi får dessverre ikke sjekket opp hvem som har opprettet en kundekonto hos oss i ditt navn,
men om du ønsker kan vi blokkere kontoen slik at det ikke er mulig å gjøre noen kjøp på den.
Har du undersøkt med familie om det kan være noen i din husstand som har opprettet kontoen?
Gi meg gjerne en tilbakemelding om du ønsker at vi blokkerer kundekontoen.
Ønsker deg en fin dag!
Med vennlig hilsen
Emmy, Teamleder Customer Care