Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. juni 2020

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Hovedboka er på vei til deg!
Erik Ribsskog 14. juni 2020 kl. 13:23
Til: juridisk
Kopi: bokklubben@bokklubben.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bokklubben levering
Date: ons. 3. jun. 2020 kl. 12:52
Subject: Hovedboka er på vei til deg!
To:


God lesning!
Bokklubben - mye mer enn bøker
Bokklubben - mye mer enn bøker

Kjære Erik!
Gled deg! Hovedboka Skyggedanseren av Sara Omar er sendt til deg og vil bli levert i løpet av få dager.

Sara Omar har skrevet en rystende roman om vold mot kvinner under dekke av religion og kultur. Den er like ubehagelig som den er nødvendig.

Den dansk-kurdiske forfatteren Sara Omar er tilbake med en ny roman som slår hardt inn i leseren og hardt inn i den kultur hun selv vokste opp i.

Hovedboka er send som Pakke i postkasse, det tar normalt 2-4 virkedager. For å sikre at varen kommer helt frem til deg, vennligst merk postkasse og dør tydelig. Dersom pakken er for stor for din postkasse, vil den bli levert i Pose på dør.

Når pakken er levert, vil du motta en epost og SMS (dersom du har registrert mobilnummer). Sørg for at mobilnummer er registrert for fremtidige sendinger. Dersom du har lastet ned MyBring appen vil du motta varsel på telefon via app.

Med sporingsnummer kan du se hvor boken din befinner seg: FS0200341634

 Vi håper du får en får en flott leseopplevelse og husk at lesing er bra for hjernen og gjør klok!
Hilsen oss i Bokklubben



Hovedboka sendes deg fraktfritt. Om du ikke ønsker boka kan du alltid benytte deg av angreretten. Benytt gjerne original emballasje, la giroen ligge i pakken, og send boken til Bokklubben, co/Forlagssentralen, 0040 Oslo. Du må selv betale returfrakt. Vi har ingen returavtale med PostNord så pakken må returneres som vanlig postsending med Posten Norge. Posten benytter SMS for varsling når pakken er levert, sjekk at du er registrert med riktig mobilnummer for fremtidige sendinger.

Bestselgere Bokklubben Nye Bøker :

Slagside - Jørn Lier Horst Thomas Enger
JØRN LIER HORST
Slagside
Pris: 349,-
Spar: 50,-

Ødemark - Stina Jackson Inge Ulrik Gundersen
STINA JACKSON
Ødemark
Pris: 332,-
Spar: 47,-

Sølvveien - Stina Jackson Inge Ulrik Gundersen
STINA JACKSON
Sølvveien
Pris: 99,-
Spar: 280,-

Skyggedanseren - Sara Omar Inge Ulrik Gundersen
SARA OMAR
Skyggedanseren
Pris: 332,-
Spar: 47,-

Røykteppe - Jørn Lier Horst Thomas Enger
JØRN LIER HORST
Røykteppe
Pris: 169,-
Spar: 230,-

Showtime! - Henrik H. Langeland
HENRIK H. LANGELAND
Showtime!
Pris: 349,-
Spar: 50,-

Få kontroll på medlemskapet!
Ditt medlemsnummer: 77393048
Facebook
Facebook
Instagram
Instagram
Min side
Min side
Bokklubben | Bøker | Til hjemmet | Ti på topp | Kundeservice

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter