Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. juli 2020

Enda mer fra Facebook


PS.

Jeg prøvde å skrive mer til Laila sin datter.

(Og forklare om at jeg ikke pleide å slette ting på bloggen.

At det begynte med han advokat Elden, som ba meg slette noe, for mer enn ti år siden.

Og da blir det litt dumt, hvis jeg skal begynne å endre på det.

For å si det sånn).

Men da blokkerte hu meg plutselig, (virka det som).

(Etter at jeg hadde skrevet om en 'haug' av ting.

Som da ble borte, fra skjermen).

Så det var rimelig kjedelig.

(Må jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg tok jo egentlig hevn, mot hu Laila.

For mens hu lå oppå meg, (hu var tre år eldre, og hadde kanskje kommet i puberteten, så var litt større enn meg), i min mors dobbeltseng, og kilte meg, på tissen.

Så var det sånn, at det fant jeg meg egentlig ikke i.

(For jeg var bare på min mors rom, for å høre på sport, på radioen, (jeg hørte blant annet på en fotball-landskamp mellom Norge og Skottland, (som ikke ble vist på TV), på den radioen, noen måneder/år, før jeg flytta til min far, på Berger).

For dette var en lørdag, (og det var mye sport på programmet).

Og husets eneste radio, var på soverommet, til min mor.

Som var naborom med stua.

Og døra til stua stod åpen.

(For å si det sånn).

Og jeg var på vei, bort til torget egentlig, for å bruke opp lommepengene fra min far, i ymse butikker.

(Noe jeg pleide å gjøre.

Når jeg var på helgebesøk.

Hos min mor).

Men så var det muligens, noe spennende sport, på radio.

(Noe sånt).

Og derfor venta jeg, en stund, før jeg gikk i butikkene, (og handla), da.

(For å si det sånn).

Så jeg stod bare å hørte på radio, da.

Når min lillesøster Pia slapp inn Laila, i huset.

(Min mor hadde nettopp gått bort, til en venninne, eller noe).

Og Pia stod bare, som en statue liksom, i et av naborommene, mens dette foregikk.

Så hu er muligens autist, (eller noe lignende).

For å si det sånn).

Og da Laila lå oppå meg, og kilte meg på tissen.

Så tok jeg tak i håret hennes, (for det var det eneste motangrepet, som jeg klarte å få til, der jeg lå).

(Jeg vet ikke om dette var etter at jeg hadde blitt kjent med min stesøster Christell.

For hu var veldig fysisk, og klorte mye blant annet.

Så jeg ble etterhvert litt vant med bølle-jenter.

For å si det sånn).

Og Laila var som i ekstase.

Og slutta ikke, å kile meg, på mine private steder, (selv om jeg lugga henne).

Og jeg ble litt rar, av den intime kilinga.

Så jeg bare lugga hardere og hardere.

Og tilslutt, så lå en håndfull av Laila sitt hår, i senga, til min mor.

Og Laila ble sur, en stund.

Før hu gikk videre og sa, at hennes lillebror, klarte å få ståtiss, (muligens når hu kilte han, på samme måte).

(Også lurte hu på om jeg også klarte å få til det).

Men da sa jeg, at jeg da først ville se på fitta/tissen hennes, (siden at hu hadde sett på tissen min, (og liggi oppå meg og kilt meg på den), osv.).

(For å gjøre det mer rettferdig, liksom.

For å si det sånn).

Men det ville hu ikke.

Og så endte det der.

(Sånn som jeg husker det).

Og så gikk jeg vel bort til butikkene, (i Larvik sentrum), og brukte opp lommepengene mine, (som vanlig).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter