Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. juli 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: 200+ nye brettspill på lager, amerikansk godteri, Pokemon Gotcha Evolve, XIM Apex til PS4 og Xbox One, Gloomhaven og mye mer!
Erik Ribsskog 14. juli 2020 kl. 17:59
Til: juridisk
Kopi: Gamezone Kundeservice , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Gamezone
Date: fre. 12. jun. 2020 kl. 16:41
Subject: 200+ nye brettspill på lager, amerikansk godteri, Pokemon Gotcha Evolve, XIM Apex til PS4 og Xbox One, Gloomhaven og mye mer!
To:




SJEKK UT UKENS SPENNENDE NYHETER!

I ukens nyhetsbrev finner du mer enn 200 nye spennende brettspill på lager, Pokemon Gotcha til årets sommerferie, Verdens beste spill Gloomhaven tilbake på lager, Aeronautica Imperials får nytt startsett og nytt amerikansk godteri!


200+ NYE BRETTSPILL PÅ LAGER

Vi har fått inn flere hundre nyheter på lager, fra partyspill som We're Doomed og Braingasm, til reisespill som Pandemic Hot Zone, familiespill som Dragon Market og Azul Summer Pavillion og mange flere!
KLIKK HER


VERDENS BESTE TILBEHØR TIL POKEMON GO

Pokemon GO går aldri av moten, og i sommer kommer mange til å bruke mye tid ute i varmen og på Norges-ferien for å samle Pokemon og Poke-stops. Med Pokemon Go-tcha fanger du alt automatisk - GENIALT TILBEHØR!
KLIKK HER


AERONAUTICA IMPERIALIS

Ukens nyheter fra Games Workshop inkluderer et nytt startsett til Aeronautica Imperialis, en ny regelbok og ny fraksjon, samt kort og tilbehør til Kill Team.
KLIKK HER


AMERIKANSK GODTERI

Sommerkroppen 2020 er avlyst!  Nytt fristende amerikansk og japansk godteri på lager, inkludert Twizzlers, Hershey's Pocky, Snyder's og mange flere.
KLIKK HER

GLOOMHAVEN PÅ LAGER IGJEN

Et av tidenes beste brettspill er endelig tilbake på lager! Vi har grunnspillet, utvidelser og annet tilbehør. Hundrevis av timer med underholdning venter på deg!
KLIKK HER


POKEMON SAMLEKORT

Pokemon Rebel Clash på lager, samt mange nye spesialbokser inkludert Cooperajah V Box, Pokemon Pin Collections, Tin Boxer og mange flere.
KLIKK HER


XIM APEX - BRUK MUS OG TASTATUR PÅ PS4/XBOX

XIM Apex er tilbehøret som fører deg til toppen av resultatlistene, enten du spiller Call of Duty Warzone, Apex Legends, PUBG eller Fortnite! Koble til mus og tastatur og se kill/death-ratioen din fyke til værs! Anbefalt for alle pro gamere.
KLIKK HER

E-post sendt til: eribsskog@gmail.com
Melg meg av nyhetsbrev
Gamezone AS, Skibåsen 20a, 4636 Kristiansand, Norway

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter