Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. juli 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Request #380045: Er du fornøyd med hjelpen du fikk?
Erik Ribsskog 14. juli 2020 kl. 18:26
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , press@klarna.com
Hei,

dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).

Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.

Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 12. jun. 2020 kl. 16:09 skrev :
Takk for din henvendelse.
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,

Gi tilbakemelding på vår kundeservice ved å svare på spørsmålet under.

Er du fornøyd med hjelpen du fikk?

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Her er en påminnelse om hva henvendelsen din dreide seg om:


Kundeservice, 12. jun. 2020, 14:09:53 CEST:
Hei Erik,

Er lei for at dette skjer med deg, men du må anmelde dette til politiet.

Vi kan ikke gi ut IP-adresser og annen sensitiv informasjon uten pålegg fra politiet.

Beklager det!

Ønsker deg en fin dag videre og en god helg.
Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 12. jun. 2020, 13:02:06 CEST:
Hei,

dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).

Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.

Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

fre. 12. jun. 2020 kl. 12:27 skrev :


Kundeservice, 2. jun. 2020, 09:04:02 CEST:
Hei Erik,

Slo sammen sakene dine, så vi har dialogen i en sak her.

Vi sletter automatisk alle "Klikk og hent" ordre som kommer inn på deg.

Du må anmelde dette til politiet. I mellomtiden kan vi sjekke med IT hva som kan gjøres ytterligere her.


Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 31. mai 2020, 20:57:41 CEST:
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #377788 "Dette er en oppfølging til ..."

Re: Request #377788: Er du fornøyd med hjelpen du fikk?: Hei,

dere kutter ut historien når det gjelder mailene.

Men jeg har ikke bestilt noe av dere.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt, (eller prøvd å bestille), i mitt navn.

Og jeg ønsker også, at dere forteller meg, hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at dette skjer, med andre borgere.

Erik Ribsskog

tir. 19. mai 2020 kl. 16:05 skrev :

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter