Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. juli 2020

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kontaktskjema - Ansiktsmaler.no
Erik Ribsskog 14. juli 2020 kl. 16:04
Til: Nikoline Gjerstad
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Laila B. Byberg"
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


lør. 13. jun. 2020 kl. 19:38 skrev Nikoline Gjerstad :
Hei,
Det var leit å høre at noen tydeligvis har misbrukt din e-post. Vi vil ikke kontakte deg videre med tilbud om våre tjenester og har fjernet deg fra alle våre register.

Fargesprakende hilsen
Nikoline Gjerstad
Annerledes Ansiktsmaling og Fjong Ballong
www.AnnerledesAnsiktsmaling.no


lør. 13. jun. 2020 kl. 19:32 skrev Erik Ribsskog :
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Laila Bacher Byberg
Date: fre. 29. mai 2020 kl. 23:10
Subject: Fwd: Kontaktskjema - Ansiktsmaler.no
To: nikoline@annerledesansiktsmaling.no
Cc: eribsskog@gmail.com


Hei nikoline,

Kan du ta kontakt med kunden da han bor litt mer nær deg enn oss i Rogaland?

-- Med vennlig hilsen --

Laila B. Byberg
Daglig leder

Ansiktsmaler.no
LACE Facepaint AS
M: 92259654
laila@ansiktsmaler.no
www.ansiktsmaler.no

Videresendt melding:

Fra: Erik Løvenbalk Ribsskog
Dato: 29. mai 2020 kl. 22:56:59 CEST
Til: Laila Bacher Byberg
Kopi: "eribsskog@gmail.com"
Emne: Kontaktskjema - Ansiktsmaler.no
Svar til: eribsskog@gmail.com


KONTAKTSKJEMA - ANSIKTSMALER.NO
Fra: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefon: 91587593

Melding:
Vil gjerne ha en klovn til 50-årsdagen min 25. juli.
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

-- Mvh --
www.ansiktsmaler.no
post@ansiktsmaler.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter