Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 13. juli 2020

Jeg sendte en e-post til Leieboerforeningen

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Update/Fwd: Letter from Belvoir Sales & Lettings Liverpool West Derby

Erik Ribsskog 13. juli 2020 kl. 14:02

Til: LbF Leieboerforeningen

Kopi: Resepsjonen , so@lbf.no, "sande.vgs" , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , amnestyis

Hei,

jeg viser til min mail fra oktober 2018, (se mail-historie).

Da var det en neger med basket-trøye, på døra mi, like etter at jeg hadde flytta inn her.

(Min tidligere kollega Lise Mikkelsen fra Arvato Liverpool, mente at menn som gikk i singlet var gangstere.

Og da jeg bodde på St. Hanshaugen, (hvor jeg bodde fra 1996 til 2004), så pleide jeg ikke å ha besøk, annet enn hvis de hadde avtale.

Og ihvertfall ikke av fremmede, (for å si det sånn).

Og disse er jo fra den andre sida av jorda og, (eller i Afrika da), med sine fremmede kulturer, som jeg ikke kjenner noe til.

Og jeg er heller ikke interessert i menn).

Og det har også vært folk inne på soverommet mitt, (mens jeg har sov, for et års tid siden).

(Jeg fant fotavtrykk på gardinene).

Og det siste er, at naboen, på 7. juli, satt en gammel gressklipper, i min del av hagen.

Jeg trodde først at han brukte min del av hagen, som lager.

Men han kom tilbake, på 9. juli, med en bensin-gressklipper.

Så han brukte muligens hagen min, som søppeldynge.

Og når han klipper plenen, så går han, et par meter, inn på min side, av hagen.

Det er Bærum kommune, som jeg leier av.

Og det er jo 'russisk', at de ikke har gjerde/hekk, mellom hagene.

Men likevel.

Det vitner om at naboen ikke har respekt, at han går inn i min hage, (når han klipper hagen), vil jeg si.

Dette må jeg klage på.

Jeg har sendt mange klager til dere, i årenes løp, med dere gjør aldri jobben deres, (virker det som).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg vedlegger bilder, som jeg har tatt, av at det stod en gressklipper, i hagen min.

Og angående at naboen går inn i hagen min, når han klipper sin egen plen.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 16. okt. 2018 kl. 21:40
Subject: Fwd: Klage/Fwd: Update/Fwd: Letter from Belvoir Sales & Lettings Liverpool West Derby
To: <lbf@lbf.no>
Cc: <resepsjon@lbf.no>, <so@lbf.no>, sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>


Hei,

det kan virke som at dere har for lite å gjøre, når dere sender meg to
svar, på samme mail.

Og så skriver dere at dere ikke har tid til å hjelpe meg.

Hva skal dette bety, lurte jeg.

Vennligst send om dette til en overordnet.

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Sindre Olsen <so@lbf.com>
Date: Tue, 16 Oct 2018 13:02:36 +0200 (CEST)
Subject: SV: Klage/Fwd: Update/Fwd: Letter from Belvoir Sales &
Lettings Liverpool West Derby
To: eribsskog@gmail.com

Hei Erik Ribsskog,

Vi viser til en rekke e-poster du har sendt oss de siste månedene. Før
det første kan vi ikke se at du er medlem hos oss. Dette er et krav,
uansett hva du måtte mene, for at vi kan behandle saker. Vi tar oss av
våre betalende medlemmer og har ikke kapasitet eller ønske om gi de
samme tjenestene gratis til andre.

For det andre er sakene du sender inn ikke noe vi i Leieboerforeningen
kan ta oss av. Dette er noe du må ta deg av selv.


Sindre Olsen
Kundebehandler
———
LEIEBOERFORENINGEN
- rådgivningskontoret for leieboere

C.J Hambros plass 5 - 0164 Oslo
24 14 91 00

www.leieboerforeningen.no


>Hei,

>nå leier jeg av Bærum kommune på Bekkestua.

>Og i dag morges, så hørte jeg plutselig, noen lyder, utafor vinduet.

>Og det var noen karer som fjerna noen heller i hagen min.

>Hva skal det bety, lurte jeg.

>Jeg har vokst opp på Bergeråsen, og er ikke vant med å ha folk i hagen min.

>Så dette må jeg klage på.

>Mvh.

>Erik Ribsskog

>PS:

>Da jeg kasta søpla, for noen uker siden.

>Så var det en albaner, (eller noe), ved navn Bori Morino, (eller noe
>lignende), som begynte å trakassere meg.

>Han mente at jeg ikke bodde på Bekkestua og ikke hadde rett til å kaste noe.

>Men er det som under krigen, at folk skal bli forhørt, på gata, (når
>de gjør normale ting som å kaste søppel).

>Dette synes jeg at høres rart ut.

>Og det var også en neger i baske-trøye, på døra mi, før det igjen.

>Dette er visst gangster-antrekk, (sånn som jeg har forstått mine
>tidligere arbeidskolleger i England).

>Skal ikke Bærum være et sosse-sted?

>Hva gjør alle disse gangsterne her, lurer jeg.

>Dette må jeg klage på.

2 vedlegg
IMG_20200707_151113.jpg
1283K
IMG_20200709_102523.jpg
1162K

PS.

Her er vedleggene:


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter