Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 13. juli 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!
Erik Ribsskog 13. juli 2020 kl. 16:48
Til: post@domene.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

jeg hørte en sånn reklame på radioen, om en som leser meldinger med selfie-stick.

Og da skulle man visst kjøpe briller, fra Specsavers.

Så dere kan jo høre med de, om de har noen bra briller til dere.

For jeg synes det virker som, at det har stokka seg, for dere.

Nå står det ikke noen navn/tittel, angående hvem som skriver mailene deres.

Men om dere kan sende om dette, til deres overordnede.

Det hadde kanskje vært en ide.

For her har det stokket seg fælt for dere, (kan det virke som).

(Hvis ikke dere skaper dere).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 15. jun. 2020 kl. 10:30 skrev :
Hei,



Vi kan bare gjenta det vi har etterspurt før, hver gang du har sendt oss en epost.  Se i historikken i denne eposten at vi spør om det samme hver gang, uten å få noe svar.



Vi finner ikke ditt navn i vårt kunderegister.  Vi finner ingen med etternavn Ribsskog i det hele tatt.



Vi finner ikke din epost i vårt kunderegister.



Vi må vite hva er det du mener er bestilt hos oss?  Vi vet ikke hva du refererer til når du sier «bestilt denne dritten, i mitt navn."



Har du ett domenenavn, fakturanummer eller kundenummer eller annet vi kan slå opp så kan vi se nærmere på saken.  Uten det vet vi ikke hva det gjelder.  Vi forstår du sier det er identitetstyveri, men vi finner ikke ditt navn eller epost i vårt register noe sted og kan dermed ikke lenke det til ett produkt eller tjeneste som er bestilt for å gi deg ytterligere informasjon om saken.



Er du 100% sikker det er Domene AS du er ute etter?  Ikke Domeneshop AS f.eks.?



Mvh,

Kundeservice

Domene AS



From: Erik Ribsskog
Sent: søndag 14. juni 2020 18.06
To: post@domene.no
Cc: juridisk ; firmapost@nkom.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no
Subject: Re: Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!



Hei,

som jeg har forklart i de tidligere mailene, så er dette snakk om identitetstyveri.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og at dere informerer meg om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere.

Dette er del av et stort post/mail-terror-angrep, mot meg.

Det virker litt som at dere gjør dere dumme, i mailene deres.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



tir. 2. jun. 2020 kl. 10:07 skrev :

Hei,



Nå har vi forsøkt 3 ganger tidligere å få litt mer informasjon fra deg uten at du har gjort noe annet enn å anklage oss for noe vi ikke helt vet hva er enda.  Vi kan ikke gi noen videre forklaring uten henvisning til ett domenenavn eller kundeforhold, kundenummer, brukernavn e.l.



Vi finner ikke ditt navn i vårt kunderegister.



Vi finner ikke din epost i vårt kunderegister.



Vi forstår ikke hva du sikter til da du ikke har oppgitt noen detaljer om hva du mener som er galt, eller hva du mener vi har gjort.



Kan det hende du blander Domene AS med ett annet firma som driver med domeneregistrering?



Mvh,

Kundeservice

Domene AS



From: Erik Ribsskog
Sent: mandag 1. juni 2020 16.52
To: post@domene.no
Cc: juridisk
Subject: Re: Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





man. 18. mai 2020 kl. 09:04 skrev :

Hei,



Det er helt i orden, men vi forstår fortsatt ikke hva du sikter til.



Vi finner ikke ditt navn i vårt kunderegister.



Vi finner ikke din epostadresse i vårt kunderegister.



Hvis du kunne forklart hva slags sak du sikter til å kanskje vi kunne hjulpet?



Er det noen som har kjøpt ett domenenavn i ditt navn?  I så fall, hvilket domenenavn er det snakk om?



Mvh,

Kundeservice

Domene AS



From: Erik Ribsskog
Sent: søndag 17. mai 2020 08.56
To: juridisk
Cc: kundeservice@domene.no
Subject: Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Domene AS Kundeservice
Date: tor. 30. apr. 2020 kl. 12:11
Subject: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!
To: Erikur Rikbsskog



Hei,

Vi hjelper gjerne til det vi kan, men vi kan ikke lese ut fra eposten din hva det er du sikter til. Vi kan ikke finne ditt navn eller epost i våre kunderegister og er usikre på hvorfor det er oss du tar kontakt med uten videre forklaring.

Med vennlig hilsen
Kundeservice
Domene.no

----------------------------------------------
ID: #287502
Emne: SKJERPINGS!
Status: Svar mottatt!
Lenke til sak: https://www.domene.no/klient/viewticket.php?tid=287502&c=BnCY2A5D
----------------------------------------------

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter