Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 29. juli 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
RE: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 16:14
Til: KK
Kopi: "post@inkassoklagenemnda.no" , "Post (Medietilsynet)" , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , juridisk
Hei,

takk for svar!

Hvis du ikke klarer å finne ut, hvem som har bestilt dette, i mitt navn.

Så kan du jo høre, med en av dine overordnede.

Så kanskje de klarer å finne ut dette, (ved hjelp av IT-avdelingen deres, for eksempel).

Jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å unngå at noe lignende skjer, med andre borgere/folk, i fremtiden.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 7. jul. 2020 kl. 10:51 skrev KK :
Hei.

Takk for din henvendelse.

Vi har nå stoppet bestillingen på KK kostnadsfritt for deg og lagt inn en sperre på denne kundeprofilen.

Det er opprettet totalt fire kundeprofiler i vårt system på deg med ulike abonnement. Alle abonnementene har blitt stoppet kostnadsfritt for deg. Alle kundeprofilene har også blitt sperret hos oss.

Vi har ikke tilgang til å se hvem som har bestilt disse abonnementene til deg, og vi kan dessverre ikke gjøre så mye mer enn det vi har gjort.

Dette er bestillinger som har blitt foretatt i ditt navn, og dersom du mener at det er noen som gjør dette med forsett ville vi anbefale deg å politianmelde saken.

Med vennlig hilsen
Aller Kundeservice/Alexandra


--------- Opprinnelig melding ---------

Til: post@aller.no

Dato: 03.07.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage





Hei,



i dag, så gikk jeg ut av døra, for å handle mat, osv.



Og da lå det en utgave av Kvinner og Klær, utafor døra mi.



(Se vedlegg).



Og jeg prøvde å finne deres mail-adresse.



Men det stod bare at de var eiet av Aller.



(Som Dagbladet som det nylig var et lignende problem med).



Så jeg sender til dere hos Aller.



Dere får skjerpe dere.



Jeg har fortalt dere tidligere, (se mail-historie), at det er noen

jævler/kødder, som bestiller masse dritt, på nettet, fra firmaer, med

dårlige rutiner.



Og likevel så får jeg nå mer 'Allers-dritt' på døra mi.



Og naboene begynner vel å sladre, og tror at jeg leser dame-blader.



Det er ikke noe som ungkarer, (som meg), ønsker å ha på seg.



Så dette må jeg klage på.



Dritt-bladene/avisene deres går rett i søpla.



Så jeg ønsker ikke mer av dette.



Hvis jeg ikke går ut mer enn annenhver dag, (i disse Corona-tider), så blir

magasinet/avisa deres liggende, og forsøple, i flere dager, (og de begynner

noen ganger å blåse bortover osv., sånn at det ser ut som en getto her, jeg

leser ikke annet en gratis-nettaviser, så jeg har ikke Aftenposten på døra,

for eksempel, og jeg har ikke slåbrokk, så jeg går ikke ut døra, for å se

foran den, som det første jeg gjør, hver morgen, for å si det sånn).



Så her må dere slutte med deres forsøpling og rykte-ødelegging.



Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem som har bestilt dette i mitt navn.



Og at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere,

for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere.



Skjerpings!



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog

Date: søn. 31. mai 2020 kl. 18:10

Subject: Re: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage

To: Dagbladet Pluss og eAvis

Cc: PFU Pressens faglige utvalg

, db ,

post@inkassoklagenemnda.no

, Politikk Høyre <

politikk@hoyre.no>, sande.vgs , Akademikerforbundet <

post@akademikerforbundet.no>,

, juridisk <

juridisk@datatilsynet.no>, LbF Leieboerforeningen





Hei,



jeg viser til Deres brev/faktura, (med en tulleversjon av mitt navn), uten

dato, (se vedlegg).



Jeg har informert dere så mange ganger nå, om at dette ikke noe jeg har

bestilt, (og at dette ikke er noe jeg ønsker).



(Det er noen kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (på nettet),

fra firmaer med dårlige rutiner).



Har dere helt mista kontroll, (lurer jeg).



Jeg skjønner at det er kjedelig å være mindre enn VG, men dere burde

likevel være voksne, når det gjelder ting som dette.



Dere har også forsøplet hagen min, (hver lørdag), i en måneds tid.



Noen burde lagt ned Dagbladet, (vil jeg si).



Negerungene, (som vi har fått i Norge de siste tiårene, med

masse-invandringen), løper gjennom hagen min nå.



Og det tror jeg ikke de hadde turt, hvis dere hadde stoppet disse avisene,

da jeg først kontaktet dere.



Erik Ribsskog





tor. 30. apr. 2020 kl. 08:58 skrev Dagbladet Pluss og eAvis <

dbpluss@dagbladet.no>:



> Hei,

>

> Takk for mail.

>

> Vi har stoppet abonnementet umiddelbart og strøket faktura. Det kan være

> du mottar én avis som du beholder kostnadsfritt. Vi har også sperret

> profilen som ble opprettet ved bestilling.

>

> Ønsker deg en fin dag videre.

> Med vennlig hilsen

> Marius

> Kundeservice

> Dagbladet Pluss

>

>

>

>

>

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: dbpluss@dagbladet.no

>

> Dato: 27.04.2020

>

> Fra: "Erik Ribsskog"

>

> Emne: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> jeg har fått en tulle-faktura fra dere, (hvor dere skriver mitt fornavn som

>

> Erika).

>

>

>

> (Se vedlegg).

>

>

>

> Det er sånn, at det er noen jævelunger, som bestiller masse dritt, i mitt

>

> navn, (som jeg mer eller mindre drukner i).

>

>

>

> Så dere får få dere bedre rutiner.

>

>

>

> Jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvem disse folka er, som har

>

> utført denne køddinga.

>

>

>

> Skjerpings!

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: Erik Ribsskog

>

> Date: ons. 8. apr. 2020 kl. 06:43

>

> Subject: Purring/Fwd: Klage

>

> To: ,

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> i går, (tirsdag), så gikk jeg ut for å handle mat igjen.

>

>

>

> Og da lå det en ny bunke, med dritt-aviser, (Dagen og Klassekampen),

>

> foran døra mi.

>

>

>

> Jeg har jobbet på callcenter, i England.

>

>

>

> Og jeg vet at når det er noe med callcenter osv., så skal man svare,

>

> på sekunder helst.

>

>

>

> Så når det går mange dager, uten å få svar, fra deres callcentere.

>

>

>

> Så lurer jeg på om dere kvemer til den store gullmedaljen.

>

>

>

> Dette er oppvigleri, virker det som.

>

>

>

> Dette må jeg klage på.

>

>

>

> Hvis dere kristne og kommunister skal drive med revolusjon, dommedag

>

> og krigføring, så burde det kanskje vært innført skuddpremie på dere.

>

>

>

> (Med forbehold om at dere bare er noen inkompetente dårer).

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: Erik Ribsskog

>

> Date: lør. 4. apr. 2020 kl. 03:07

>

> Subject: Fwd: Klage

>

> To:

>

> Cc: LbF Leieboerforeningen , Politikk Høyre

>

>

>

> , Akademikerforbundet

>

>

>

> , sande.vgs ,

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> hvorfor får jeg den jævla avisa deres, (Dagen), på døra, lurer jeg.

>

>

>

> Jeg har ikke bestilt noe sånn kristen dritt.

>

>

>

> (Jeg har til og med meldt meg ut av statskirken.

>

>

>

> For noen år tilbake).

>

>

>

> Hvem er det som bestiller sånn dritt i mitt navn, lurer jeg.

>

>

>

> Det ønsker jeg gjerne at dere svarer på, (hvis det ikke er for mye

>

> forlangt).

>

>

>

> Og jeg ønsker at deres straks slutter å levere sånne Corona-infiserte

>

> 'russiske dassruller' på døra mi.

>

>

>

> Skjerpings!

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: Erik Ribsskog

>

> Date: lør. 4. apr. 2020 kl. 02:44

>

> Subject: Klage

>

> To:

>

> Cc: LbF Leieboerforeningen , Politikk Høyre

>

>

>

> , Akademikerforbundet

>

>

>

> , sande.vgs

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> da jeg gikk ut døra, for å handle mat, på torsdag.

>

>

>

> Så lå det noe sånt som tre aviser, på ymse steder, i hagen min.

>

>

>

> Dette var Klassekampen-aviser.

>

>

>

> (Som antagelig hadde blåst rundt omkring, og så festa seg, i noe slags

> rim).

>

>

>

> Og i dag, (fredag), så var det noe lignende.

>

>

>

> Det lå et Klassekampen og et Dagen, utafor døra mi.

>

>

>

> Og jeg er hverken kommunist eller kristen.

>

>

>

> Så sånne aviser, leser jeg aldri, (må jeg si).

>

>

>

> Så dette er at noen har bestilt noe dritt, i mitt navn.

>

>

>

> Og det lurer jeg på hvem er.

>

>

>

> Jeg ville ikke hatt den kommunist-propagandaen deres, om jeg fikk den

>

> gratis.

>

>

>

> Jeg har vært i Unge Høyre, og vil ikke ha rykte på meg, for å være

>

> raddis, (noe som folk kanskje tror, når de ser den stalinist-blekka

>

> deres, på trammen min/rundt om i hagen).

>

>

>

> Dette må jeg klage på.

>

>

>

> Jeg ønsker også å vite hvem det er som bestiller sånn dritt i mitt

>

> navn, (hvis det ikke er for mye forlangt).

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> PS.

>

>

>

> En tidligere kamerat av meg, Kenneth Sevland, (fra Svelvik), dro meg

>

> med på språkreise, til Weymouth, sommeren 1986.

>

>

>

> Og da gikk han rundt i Weymouth, med Lenin-pins og Sovjetflag-pins,

>

> (dette var en jeg ikke kjente så bra, (vi hadde samme valgfag, nemlig

>

> sjakk/bordtennis), men jeg hadde vært på språkreise året før, så jeg

>

> ble med, (for min jappe/gründer-far tvang meg til å bo aleine, så det

>

> var ikke så artig å være hjemme).

>

>

>

> Så han vil kanskje ha kommunist-smørja deres.

>

>

>

> Han gikk også rundt, og vifta med en lommekniv, i London, denne samme

>

> sommeren, (før EF-bussen gikk til Weymouth, vi hadde brukt opp de

>

> siste London-matkupongene på McDonalds, like før bussen gikk), sånn at

>

> han elga på oss, halve London liksom, (negere osv.), som lurte på hva

>

> han dreiv med, (dette var vel i Bayswater-området).

>

>

>

> Så han vil kanskje ha dritten deres.

>

>

>

> Men jeg vil ikke ha fler av de avisene.

>

>

>

> De kan dere tørke dere bak med, må jeg si.

>

>

>

> Skjerpings!

>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter