Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 29. juli 2020

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Fwd: Re: Klage/Fwd: Liws lust: "Träningsmotivation av våra äventyr"
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 13:56
Til: Liw
Kopi: juridisk , "Post (Medietilsynet)" , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , liw@liwslust.se
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 8. jul. 2020 kl. 12:09 skrev Liw :
Hej Erik!

Jag har försökt att svara dig tidigare som du ser nedan. Men eftersom du verkar ha blockerat min e-postadress så gick det aldrig fram. Jag skriver därför till dig från en annan e-postadress.
Du är inte utsatt för några trakasserier från mig. Men uppenbarligen är det någon annan som skrivit upp din e-postadress på mitt nyhetsbrev. Jag har dock tagit bort dig från nyhetsbrevet och jag ska tillse att du inte kan bli tillagd igen.

Med vänliga hälsningar
Liw


-------- Vidarebefordrat meddelande --------
Ämne: Re: Klage/Fwd: Liws lust: "Träningsmotivation av våra äventyr"
Datum: Sat, 4 Jul 2020 12:38:36 +0200
Från: Liw
Till: Erik Ribsskog

Hej Erik!

Din mejladress eribsskog+sinnyk@gmail.com är nu avregistrerad från vår mejllista. Orsaken att den hamnat där är att någon matat in din mejladress i mitt formulär för de som vill bli uppdaterade om nya blogginlägg. Detta skedde 3 timmar efter det att din andra mejladress eribsskog@gmail.com avregistrerades från nyhetsbrevet den 15 juni.

Med vänliga hälsningar,
Liw

Den 2020-07-04 kl. 06:26, skrev Erik Ribsskog:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Liw
Date: man. 29. jun. 2020 kl. 10:01
Subject: Liws lust: "Träningsmotivation av våra äventyr"
To:


View this email in your browser

Hej!

Nu har jag postat ett nytt blogginlägg på Liws lust.

Vänlig hälsning
Liw

Träningsmotivation av våra äventyr
Nu i helgen som var så hade vi ju ett nytt äventyr. Vår återträff med Henrik. En helt underbar och omtumlande helg, men som också innehöll några gupp på vägen. Kanske var det vårt häftigaste äventyr hittills, som jag såklart kommer att berätta allt om. Men ni får ge er till tåls lite grand. Det […]



Andra blogginlägg senaste tiden:
Swing – En inblick i swingersvärlden
263. Pessar passar perfekt
262. Sexarbetare – ett känsligt ämne
261. Ménage à trois planeras
260. Dubbelmacka på gång





Du får detta mejl för att du valt att följa bloggen Liws lust.
 Om du inte vill få fler mejl från Liws lust så klickar du här


Email
Marketing Powered
by Mailchimp

--
____________________
URL: www.Liwslust.se
E-post: liw@liwslust.se
Twitter: www.twitter.com/liwslust
Facebook: www.facebook.com/liwslust
Instagram: www.instagram.com/liwslust

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter