Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 29. juli 2020

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Sommeråpning i fjellet!
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 15:49
Til: tinfo19
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , info@dntoslo.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg vet ikke hva det skal bety, at dere bare skriver, et par hilsener osv., i mailen deres.

Jeg skjønner at mongoene har tatt over, for å si det sånn.

Skjerpings!

PS 2.

Dere kaller meg også: 'Erik Rotta Ribsskog', (i den første mailen deres).

Dere er åpenbart ikke i stand til å drive noe som helst, så dere nisser burde vel egentlig helst ha lagt ned.

Istedet for å plage omverdenen med deres råttenskap/dårskap/faenskap.

Skjerpings!


tir. 7. jul. 2020 kl. 14:02 skrev tinfo19 :
Hei!



Med vennlig hilsen/ Best regards from



DNT Oslo & omegn

Tursenteret/ Tour information

-------------------------------------¨

Storgata 3, 0101 Oslo

Telefon/ phone 22822800

Epost/ Email info@dntoslo.no

Hjemmeside/ Homepage: www.dntoslo.no & www.ut.no 



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: tirsdag 7. juli 2020 12:44
Til: juridisk
Kopi: inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no; Infosenter DNT Oslo
Emne: Klage/Fwd: Sommeråpning i fjellet!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: DNT Oslo og Omegn
Date: tor. 25. jun. 2020 kl. 12:11
Subject: Sommeråpning i fjellet!
To:



Til helgen åpner 11 betjente hytter | Fortsatt ledige plasser på fellesturer | Brebua åpner 15. juli

Klikk her for å se e-posten i nettleser

DNT Oslo og Omegn



Erik Rotta Ribsskog  Ikke betalt medlemskap

Medlemsnummer: 6070980

Min side





Slik ser det ut på Skogadalsbøen akkurat nå

Sommeråpning i fjellet!

Det er meldt strålende vær til helgen, og da passer det perfekt at elleve av våre betjente hytter åpner dørene! Dermed er alle DNT Oslo og Omegn sine betjente fjellhytter åpne! Bestyrerne ønsker velkommen, og sommeren er godt på veg flere steder.

Til helgen åpner også flesteparten av våre selvbetjente hytter i fjellet. Husk å forhåndsbestille plass!

SE HYTTENE SOM ÅPNER











Drømmer du om å bestige 2000 meters-topper?

Ønsker du en sprek fottur i et sosialt fellesskap? Drømmer du om å bestige topper og tinder, eller forsere breer som er godt bevarte «hemmeligheter», alt i det ypperste av norsk natur?
Bli med på fjellsport-tur!

BLI MED DNT FJELLSPORT PÅ TUR











Slik ser det ut på Iungsdalshytta akkurat nå

Fortsatt ledige plasser på DNT-turer i sommer!

Mange ønsker seg til fjells i sommer. Vi er glade for at dere har tatt så godt i mot våre nye DNT-turer med baseopphold på én betjent hytte og turledere som leder turer ut fra hytta. For deg som har litt ferie i august, er det mange muligheter. I juli er det noe ledig, og i september mye. Velg selv!

Base-turer i august som har godt med ledige plasser
Juli:
Vilt og vakkert på Geiterygghytta 60+.
Gode dager i Jotunheimens forgård 60+.

August:
Krækkja med utsyn mot Hallingskarvet 60+.
I Rondanes oase, på Bjørnhollia Turisthytte.
I hjertet av Hardangervidda, på Sandhaug Turisthytte.
Sensommer ved Gjende 55+.
Perlen i Skarvheimen, på Iungsdalshytta Turisthytte.
Skogadalsbøen, en juvel i Jotunheimen.

FLERE TURER FINNER DU HER





Brebua på Finse åpner 15. juli

Husk å forhåndsbestille!

Endelig kan vi åpne den nye selvbetjeningshytta Brebua på Finse. Grunnet byggearbeid på Finsehytta og at Finse 1222 er stengt denne sommeren, er det ekstra fint for oss å kunne åpne hytta. Som eneste overnattingsted på Finse denne sommeren.

Den splitter nye selvbetjeningshytta har 44 sengeplasser og et hyggelig oppholdsrom samt kjøkken, tørkerom, dusjer og doer.

LES MER OM BREBUA













Trenger du en lett og allsidig turjakke?

Bergans Letto jakke er en meget lett 3-lags skalljakke med Dermizax-membran, lav vekt og minimalt pakkvolum. Dette er en jakke som passer perfekt å ha i topplokket på sekken i sommer. Husk at du som medlem får 15% på alle kjøp!

JAKKE TIL DAME

JAKKE TIL HERRE











info@dntoslo.no

 

Hvis du ikke ønsker å motta nyhetsbrev fra DNT lenger kan du melde deg av her

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter