Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. juli 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
Erik Ribsskog 23. juli 2020 kl. 10:50
Til: Informasjon Grenland Folkehøgskole
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, postmottak@kd.dep.no
Hei,

det høres litt rart ut at dere ikke lærer opp sommervikarene deres der.

Hva skal dette bety, lurer jeg.

Har du overordnet der, som kan forklare mer om dette?

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 20:02 skrev :
Hei igjen Erik.

De følger opp fra sentralt i Folkehøgskolene.
Grunnet ferieavvikling tar dette litt lenger tid.

God sommer!

Mvh
Heidi Pynten Frostad
Skolesekretær
------------------------------------
Grenland Folkehøgskole





Hver og en av oss kan gjøre en stor forskjell for miljøet; vennligst ikke print denne e-posten med mindre det er helt nødvendig.


12. jul. 2020 kl. 12:39 skrev Erik Ribsskog :


Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 16. jun. 2020 kl. 08:59 skrev Informasjon Grenland Folkehøgskole :
Hei Erik.

Vi har mottatt en søknad fra deg på vår botreningslinje 1.juni 2020.

Dersom du ikke har send oss en søknad til denne linjen gjennom folkehøgskole.no, skal jeg informere de om dette og be de følge opp saken.

Vi beklager så meget på dine vegne dersom dette ikke er tilfelle.

Ha en fin dag!

Mvh
Heidi Pynten Frostad
Skolesekretær, Grenland Folkehøgskole
…………………………
Mail : info@grenland.fhs.no
Tlf.  : 3556 0450


Hver og en av oss kan gjøre en stor forskjell for miljøet, vennligst ikke print denne e-posten med mindre det er helt nødvendig.

Videresendt melding:

Fra: Erik Ribsskog
Emne: Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
Dato: 15. juni 2020 kl. 14:27:47 CEST
Til: juridisk
Kopi: info@grenland.fhs.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: folkehogskole.no
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 07:55
Subject: Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
To:


Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
Dette er kvittering på at vi har mottatt søknaden din. Du vil snart høre mer fra Grenland Folkehøgskole.

Opptaket starter 1. februar og folkehøgskolene tar opp elever utover hele våren og sommeren så sant det er ledige plasser på linjen.

Har du spørsmål om søknaden din, ta kontakt på info@grenland.fhs.no

Denne eposten er sendt fra en noreply-adresse, og svar blir ikke lest.

Hilsen Folkehøgskolene




Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter