Klage/Fwd: (Saksnummer:13679516) Teknisk support - Mobilsvar
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: ice Privat Kundeservice
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: man. 13. jul. 2020 kl. 14:52
Subject: (Saksnummer:13679516) Teknisk support - Mobilsvar
To:
Hei,
Det kommer an på hva slags type mobil du har. Hvis du har en smart-mobil skal du som oftest trykke eller skyve/dra på det grønne symbolet som kommer opp på skjermen.
Hvis du trenger ytterligere hjelp må du besvare e-posten med informasjon om hvilket mobilnummer dette gjelder og hva slags type mobil du har, merke og modell.
Vennlig hilsen
Monika
Kunderådgiver
ice
Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no
Fra:
Dato: Sun, 12 Jul 2020 12:53:33 +0200
Til:
Emne: Teknisk support - Mobilsvar
Kontaktformulær
Emne: Teknisk support
Underkategori: Mobilsvar
Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat
Navn: Frøken Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei
Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog+psykose@gmail.com
Spørsmål:
Hvordan svarer jeg når mobilen ringer?