Klage/Re: [Platekompaniet] ang: Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #381862 "Klage/Fwd: Angående din ord..." Re: [Platekompaniet] ang: Klage/Fwd: Angående d...
Erik Ribsskog
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk
Hei,
dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).
Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.
Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.
Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.
Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.
Vennligst send om dette til en leder.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tir. 14. jul. 2020 kl. 14:31 skrev
Takk for din henvendelse.
Saken din (385508) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.
Kundeservice, 14. jul. 2020, 14:31 CEST:
Hei Erik,
vi har sperret deg for "klikk og hent" ordre. Disse er det ikke lengre mulig å legge inn nå.
Vi kan dessverre ikke gi ut data/IP adresser fra hvem som har bestilt disse i ditt navn. Du må anmelde dette til politiet.
For at noen andre skal kunne handle med din bruker på Klarna, må de ha tilgang til ditt personnummer eller kredittkort.
Dersom dette er på avveie må du snarest kontakte Klarna og din bank for sperring, samt levere en anmeldelse til politiet.
For å sperre deg hos Klarna må du gjøre dette selv, dette kan vi ikke gjøre på dine vegne.
Klarna håndterer alle våre betalinger, både kort og faktura.
Du kontakter dem her: https://klarna.com/no/support
Eller per telefon: 21 01 89 91
Ta gjerne kontakt igjen om det er noe annet vi kan hjelpe til med.
Ha en fin dag.
Med vennlig hilsen
Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO
www.platekompaniet.no
Erik Løvenbalk Ribsskog, 12. jul. 2020, 13:13 CEST:
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #381862 "Klage/Fwd: Angående din ord..."
Re: [Platekompaniet] ang: Klage/Fwd: Angående din ordre hos Platekompaniet.no: Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke ko...: Hei,
dette virker som ansvarsfraskrivelse.
Når dere tydeligvis samarbeider med Klarna, så må jeg nesten be dere, (som har en stor organisasjon), om å ta dette med de.
Dette er problemer som har oppstått fordi at dere har dårlige rutiner/systemer, kan det virke som.
Så dette må jeg klage på.
Jeg ønsker at dere finner ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.
Og jeg ønsker at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer, med andre borgere.
Vennligst send om dette til en leder.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 15. jun. 2020 kl. 16:12 skrev
[5LV2YV-8YVV]