Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. juli 2020

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Re: [Platekompaniet] ang: Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #381862 "Klage/Fwd: Angående din ord..." Re: [Platekompaniet] ang: Klage/Fwd: Angående d...
Erik Ribsskog 23. juli 2020 kl. 09:43
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , press@klarna.com
Hei,

dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).

Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.

Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 14. jul. 2020 kl. 14:31 skrev :
Takk for din henvendelse.
Saken din (385508) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.


Kundeservice, 14. jul. 2020, 14:31 CEST:
Hei Erik,

vi har sperret deg for "klikk og hent" ordre. Disse er det ikke lengre mulig å legge inn nå.

Vi kan dessverre ikke gi ut data/IP adresser fra hvem som har bestilt disse i ditt navn. Du må anmelde dette til politiet.

For at noen andre skal kunne handle med din bruker på Klarna, må de ha tilgang til ditt personnummer eller kredittkort.

Dersom dette er på avveie må du snarest kontakte Klarna og din bank for sperring, samt levere en anmeldelse til politiet.

For å sperre deg hos Klarna må du gjøre dette selv, dette kan vi ikke gjøre på dine vegne.

Klarna håndterer alle våre betalinger, både kort og faktura.

Du kontakter dem her: https://klarna.com/no/support

Eller per telefon: 21 01 89 91

Ta gjerne kontakt igjen om det er noe annet vi kan hjelpe til med.

Ha en fin dag.

Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 12. jul. 2020, 13:13 CEST:
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #381862 "Klage/Fwd: Angående din ord..."

Re: [Platekompaniet] ang: Klage/Fwd: Angående din ordre hos Platekompaniet.no: Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke ko...: Hei,

dette virker som ansvarsfraskrivelse.

Når dere tydeligvis samarbeider med Klarna, så må jeg nesten be dere, (som har en stor organisasjon), om å ta dette med de.

Dette er problemer som har oppstått fordi at dere har dårlige rutiner/systemer, kan det virke som.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker at dere finner ut hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer, med andre borgere.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

man. 15. jun. 2020 kl. 16:12 skrev :

[5LV2YV-8YVV]

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter