Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 1. juli 2020

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Spiller inn TV 2 Sumo i TV-konflikten med Telia - Altibox-avtale kan vise vei
Erik Ribsskog 1. juli 2020 kl. 07:32
Til: juridisk
Kopi: abonnement@kampanje.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Kampanje.com
Date: tir. 30. jun. 2020 kl. 15:54
Subject: Spiller inn TV 2 Sumo i TV-konflikten med Telia - Altibox-avtale kan vise vei
To:



Her har du dagens viktigste nyheter fra Kampanje.com og Kampanje Premium
Klikk her for nettleservennlig e-post.




NYHETERPREMIUMBYRÅGUIDENJOBBEVENT


PREMIUM



Altibox-avtale kan vise vei - spiller inn TV 2 Sumo i TV-konflikten med Telia
Annonse




- For Ikea er det billig å bytte ut Hans Geelmuyden, men dyrt å boikotte Mark Zuckberg



Kulturministeren med i reklamedugnad mot rasisme

PÅ JOBBJAKT? LEDIGE STILLINGER AKKURAT NÅ



Seksjonsleder, seksjon kommunikasjon

 Søk innen 02.08.2020




Redaktør og innholdsprodusent

 Søk innen 03.08.2020




Seniordesigner

 Søk innen Snarest




Innholdsprodusent

 Søk innen 31.07.2020




Prosjektleder / Office Manager

 Søk innen Snarest




Leder kundeopplevelse / Customer Experience Manager

 Søk innen 09.08.2020

  Se flere ledige stillinger på Kampanje.com


Annonse




Gir Altibox-kunder tilgang til TV 2 Sumo



Tidligere Get-direktør til IKT Norge
PREMIUM



Norske stor-annonsører blir ikke med på Coca-Colas reklameboikott av Facebook
PREMIUM



Tidenes verste Radio Norge-resultat - har tapt nesten 80 millioner på tre år
Annonse

Annonse




Copyright © 2020 Kampanje Media AS, All rights reserved.
Du mottar denne e-posten fordi du har abonnert på nyhetsbrev fra Kampanje.

Kontakt oss:
Kampanje Media AS
Øvre Slottsgate 4
Oslo, 0157
Norway

Add us to your address book




Meld deg av vårt nyhetsbrev her.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter