Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 1. juli 2020

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Prøv en tilleggskasse, og få halv pris Erik!
Erik Ribsskog 1. juli 2020 kl. 07:24
Til: juridisk
Kopi: Adams Matkasse , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Adams Matkasse
Date: tir. 30. jun. 2020 kl. 15:04
Subject: Prøv en tilleggskasse, og få halv pris Erik!
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Adams matkasse
50 % rabatt på tilleggskasser
Prøv våre tilleggskasser Erik

Som ny kunde hos Adams Matkasse ønsker vi å tilby deg 50% rabatt på én tilleggskasse til din neste levering. Tilbudet gjelder for Adams Pizzakasse, Fruktkassen eller Adams Tex-Mex-kasse.

Rabattkoden: FRUTAZZA gir 50% rabatt på en av tilleggskassene på neste levering
Legg inn rabattkoden på Min side
Slik legger du inn rabattkoden
Åpne nettsiden og logg inn. Klikk på "Min konto" og velg "Rabattkoder"
Klikk på den grønne knappen "Legg til rabattkode"
Fyll inn rabattkoden FRUTAZZA og trykk valider
Rabattkoden er nå lagt til og du kan se den i listen over gyldige rabatter

Merk: Rabatten vises først når ordren genereres. Du kan se dine gyldige rabatter på Min Side. *Gyldig på neste levering!
Pizzakassen


Nå: 125,- ord: 249,- | 2 pizzaer, 4 pers.
Meat lover
Pizza Caprese og Meat Lover »
I oddetallsuker er det Pizza Caprese og Meat Lover som står på menyen.
Pizza Blanca
Pizza Blanca og Meat Lover »
I partallsuker kommer Pizza Blanca og Meat Lover.
Rabattkode: FRUTAZZA
Tex-Mexkassen


Nå: 125,- ord: 249,- | 4 pers.
Kyllingfajitas
Kyllingfajitas »
med stekte bønner, guacamole og salsa leveres i oddetallsuker.
Taco
Taco »
leveres i partallsuker
Rabattkode: FRUTAZZA
Fruktkassen


Nå: 75,- ord: 149,- | 4 pers.
Frukt og grønt
Fruktkassen »
Hver uke kan du forvente både epler og pærer som faste produkter i fruktkassen. I tillegg kommer det en rekke frukter som er i sesong.
Fruktkassen
Variasjon i fruktkassen »
Fruktkassen varierer gjennom året. Du kan forvente å motta f.eks appelsin, kiwi, mango, melon og ananas i fruktkassen.
Rabattkode: FRUTAZZA
Mine Sider
Mine Sider - full kontroll over abonnementet ditt.
Kontakt oss
Klikk her for å besøke kundesenteret vårt.
Last ned Adams app!
Få middagen rett i lomma! Last ned Adams app for iPhone eller Android.
fb ig
Åpne i nettleser
ADAMS MATKASSE

Sent to: e.ribsskog@gmail.com

Unsubscribe

Adams Matkasse AS, Maridalsveien 21, 0178 OSLO, Norway

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter