Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. august 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Fitshop
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 22:57
Til: Gitte Dohnal
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det skal være åpenhet i samfunnet.

Dere lager politistat, når dere bare vil si dette, til politiet.

Jeg skjønner at Tyskland, til dels består av tidligere Øst-Tyskland, med Stasi og det hele.

Men likevel.

Dette blir for dårlig.

(Dere må vise at dere er en kunde-fokusert virksomhet, og hjelpe meg, som er mening-mann, i dette.

Og ikke være så Sovjetiske, at dere bare vil si dette, til politiet).

Skjerpings!


tir. 21. jul. 2020 kl. 12:13 skrev Gitte Dohnal :
Hej Erik

Jeg håber, at du forstår dansk?

Jeg har modtaget din information om, at din identitet bliver misbrugt,
tak fordi du informerer os.

Vi annullerer bestillingen med det samme og noterer i forløbet, at 3.
mand misbruger din information, således at du ikke modtager flere
fakturaer eller lignende.

Vi foretager os ikke yderligere, da vi ikke har lidt skade.

Hvis du politianmelder sagen, kan vi til enhver tid stille informationer
til rådighed.

Så fremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig.

--
Med venlig hilsen

Gitte Dohnal
Teamleder
Salg og support B2C

Dit Fitshop Team

---------------------------------------------------


Tel.:

Email: gitte.dohnal@sport-tiedje.de
http://www.fitshop.dk

_____________________________________________________________
Diese Nachricht erhalten Sie im Namen der Sport-Tiedje Gruppe
Sport-Tiedje Head Office:
Sport-Tiedje GmbH
International Headquarters
Flensburger Str. 55
D-24837 Schleswig

Geschaeftsfuehrer / managing directors: Christian Grau, Sebastian Campmann, Dr. Bernhard Schenkel
Amtsgericht / local court Flensburg: HRB 1000 SL
Steuer-Nr.: 1529319096
UST-ID: DE813211547

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter