Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. august 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Klikk og hent - Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog 26. august 2020 kl. 23:30
Til: Bjørklund
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , webbestilling@bjorklund.no
Hei,

nei, jeg har ikke bestilt noe fra dere.

Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer, med dårliger rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noen lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 21. jul. 2020 kl. 08:43 skrev Bjørklund :
Alle svar må være ovenfor denne linjen
Din henvendelse med ID (nr. #9322) er oppdatert.

Bjørklund Netthandel (Bjørklund)

21. jul. 2020, 08:42 CEST

Hei, du har ikke tatt i bruk klikk og hent på nettsiden? eller hva er problemet her?




Med vennlig hilsen
Marika

Bjørklund Nettbutikk
E-post: webbestilling@bjorklund.no
Telefon: 47 47 62 55
Kundeservice | Bytte og Retur | Skjemaer


Erik Ribsskog

20. jul. 2020, 22:08 CEST

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bjørklund Netthandel
Date: ons. 15. jul. 2020 kl. 13:10
Subject: Klikk og hent - Ordrebekreftelse
To:


Bjørklund Klikk og Hent
Hei!

Takk for at du benyttet deg av vår Klikk og Hent tjeneste!

Snart går butikken i gang med å finne frem varen(e),
og du vil innen maks 2 timer innenfor butikkens åpningstider motta en SMS fra din valgte Bjørklund-butikk.

Informasjon

Grunnet COVID-19 vil noen butikker ha avvikende åpningstider. Ved usikkerhet, kontakt den aktuelle butikken for eksakte åpningstider.

Reservasjoner gjort under 2 timer før butikkens stengetid, kan hentes neste dag (søndag stengt).
Få mer informasjon om Klikk og Hent her

Du har bestilt følgende hos STEINKJER - AMFI STEINKJER:
1 x NFE10024W - EMMA Øreringer Sølvfarget [kr 79,-]

Du vil få en bekreftelse fra STEINKJER - AMFI STEINKJER på 48621954 når produktet er klart for å hentes.


Vi ønsker deg en fin dag!

Med Vennlig Hilsen
Bjørklund Netthandel
Med Vennlig Hilsen
Bjørklund

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter