Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: DS20200830042 Annet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 12:52

Til: Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


nå har jeg bedt dere, om å sende dette, til en overordnet.


Det kan jeg ikke se at dere har gjort.


Så da må jeg si, at dere har noen fæle nykter, når dere nekter å gjøre dette.


Det må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 7. sep. 2020 kl. 12:04 skrev Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>:

Hei


For at vi skal kunne hjelpe deg, så må du forklare hva dette dreier seg om.


Du har ikke sendt med noen detaljer om hva denne saken gjelder eller hva det er du ønsker hjelp til.



Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

> Hei,

>

> her har dere tatt bort min dato.

>

> Og dere har også fjernet mail-historie.

>

> Så det virker som at dere går inn for å lage helvete.

>

> (Hadde jeg nær sagt).

>

> Så om du kan sende dette opp, til en leder/overordnet.

>

> Skjerpings!

>

> Erik Ribsskog

>

>

> man. 31. aug. 2020 kl. 09:48 skrev Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>:

>

> > Hei,

> >

> > Hva er det vi kan hjelpe med?

> >

> > Vi kan ikke se hva du tenker på med trakassering?

> >

> > Kan du vennligst sende litt mer informasjon. så kan vi få sett på saken.

> >

> > Med vennlig hilsen

> > Herman

> > --

> > kundeservice@domeneshop.no

> > http://www.domeneshop.no/

> > tel: (+47) 22943333

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> > eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>:

> > > Hei,

> > >

> > > dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

> > >

> > > (Jeg har ikke kontaktet disse).

> > >

> > > Vennligst rydd opp!

> > >

> > > Med hilsen

> > >

> > > Erik Ribsskog

> > >

> > > PS.

> > >

> > > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det

> > ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).

>



Med vennlig hilsen

Domeneshop

--

kundeservice@domeneshop.no

http://www.domeneshop.no/

tel: (+47) 22943333

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter