Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. oktober 2020

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Salg - Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 10:41

Til: Dugnadsiden hjemlevering <hjemlevering@dugnadsiden.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, auto@systima.no

Hei,


dere kan ikke være naive fjolls, og regne med alle følger Norges lover.


Det er kjent at det finnes nett-troll, blant annet.


(Og jeg husker at min tremenning Øystein 'Adoptert fra Korea' Andersen, prata om, (allerede på 80-tallet), om hvor artig det var, å bestille pizza på døra, til naboer og lignende, (i Lørenskog), som han hata.


Noe sånt).


Selv om dere er veldedige, så kan dere ikke ha dårlige rutiner, vil jeg si.


Når dere er ildsjeler, som brenner for noe, så må det vel bare være morsomt, for dere, å rydde opp i klage-saker, og få driften deres bedre.


Det må da være som noe motiverende for dere da, skulle man vel tro.


Så jeg kjøper ikke helt denne sutringen deres.


Jeg ønsker at dere finner ut navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borger/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 7. sep. 2020 kl. 09:37 skrev Dugnadsiden hjemlevering <hjemlevering@dugnadsiden.no>:

Hei Erik,


 


 


Vi har en hjemleveringstjeneste som du kan se her:

https://www.dugnadsiden.no/hjemlevering


 


Vi driver med salg av do/tørk og lignende forbruksvarer, og dette var noe vi lanserte i starten av corona-perioden når det var dopapir krise og mange var redde for å handle på matbutikk. Vi hadde store tap i denne perioden og prøvde å tilpasse oss markedet og samtidig hjelpe de som ikke fikk tak i disse produktene.



Hvem som helst kan bestille på nettsiden vår, på lik linje som en nettbutikk eller andre bestillingskjemaer. Hvis folk utgir seg å være noen andre er slik vi tolker brudd på norske lover. Vi må regne med at alle våre kunder følger Norske lover. Hvem bestillingen har kommet fra er helt utenfor vår kontroll. Du skriver «forhindre lignende i fremtiden» syntes vi er merkelig at du skriver. Vi har direkte kontakt med samtlige vi leverer til før vi leverer varer. Dette er allerede et tiltak vi gjør for å unngå lignende situasjoner.


 


Vi ønsker ikke å levere ut varer til feil person(er). Vi vet ikke om det er så mye mer informasjon vi har dessverre.


 


Med vennlig hilsen


Kundeservice

Tlf:    +47 64 80 90 64

Adr: O.H. Bangs vei 51, 1363 Høvik



Dugnadsiden logo


https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-instagram-150x150.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-linkedin-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-youtube-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-facebook-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/snapchat-300x300.png


 


 


 


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Monday, 7 September 2020 at 09:26

To: Kristian Lian <hjemlevering@dugnadsiden.no>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <auto@systima.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>

Subject: Re: Klage/Fwd: Salg - Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog


 


Hei,


 


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


 


(For jeg har ikke kontaktet dere).


 


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


 


tir. 25. aug. 2020 kl. 13:45 skrev Kristian Lian <hjemlevering@dugnadsiden.no>:


Hei,


 


Ettersom det ikke er du som har gjort bestillingen sletter vi den selvfølgelig.


Håper det løser seg.


 


Med vennlig hilsen


Kundeservice

Tlf:    +47 64 80 90 64

Adr: O.H. Bangs vei 51, 1363 Høvik



Dugnadsiden logo


https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-instagram-150x150.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-linkedin-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-youtube-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-facebook-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/snapchat-300x300.png


 


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Dato: tirsdag 25. august 2020 12:32

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: <hjemlevering@dugnadsiden.no>, <auto@systima.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Emne: Klage/Fwd: Salg - Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Kristian Lian <hjemlevering@dugnadsiden.no>

Date: tir. 25. aug. 2020 kl. 11:11

Subject: Re: Salg - Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


 


Hei,


 


Vi har mottatt en bestilling fra deg på 19 sekker dopapir med hjemlevering.


Vi har prøvd å ringe deg, men får ikke svar.


 


Fint om du kan bekrefte at du skal ha 19 sekker og hvilket nummer vi skal sende vipps kravet til.


 


Hører fra deg


 


 


Med vennlig hilsen


Kundeservice

Tlf:    +47 64 80 90 64

Adr: O.H. Bangs vei 51, 1363 Høvik



Dugnadsiden logo


https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-instagram-150x150.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-linkedin-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-youtube-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-facebook-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/snapchat-300x300.png


 


 


 


Fra: Systima <auto@systima.no>

Svar til: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Dato: søndag 23. august 2020 20:15

Til: Dugnadsiden <hjemlevering@dugnadsiden.no>

Emne: Salg - Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog


 


Fra: Erik Løvenbalk Ribsskog eribsskog@gmail.com

Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)

Postnummer: (Sensurert av johncons-blogg)

Poststed: Bekkestua

Tlf.: 48621954

Bygningstype.: house

Antall dopapir: 19

Antall tørkepapir: 0

Pris dopapir: 379 kr x 19 dopapir = 7201 kr

Pris tørkepapir: 299 kr x 0 tørkepapir = 0 kr

Pris antibac: 99 kr x 0 antibac = 0 kr

Pris total: 7201 kr

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter