Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. oktober 2020

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Takk for din henvendelse!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 11:07

Til: Post Rørlegger-Sentralen AS <post@rorleggersentralen.no>

Kopi: stale@rorleggersentralen.no, Andrea@rorleggersentralen.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no

Hei,


jeg så på det vedlegget deres, at det var noe i Amsterdam, som hadde bestil dette.


Din kollega heter Ståle Skriung, står det også et sted, i mailen deres.


Min yngre søster Pia, har en venninne, som heter Camilla Skriung, (husker jeg, fra 80/90-tallet), så det er kanskje henne, som tuller.


Pia og Camilla, (og Cecilie Hyde og Camilla sin venninne Anette vel), de ville heller sove ute på fortauet en gang, på/etter en fest, hos ei fra Svelvik, som bodde på Grønland, (i Oslo), høsten 1989.


Og det var fordi at de visstnok skulle røyke hasj, som de hadde kjøpt, på Blitz.


Så det er kanskje Camilla Skriung, som har vært en tur, i Amsterdam, for å røyke hasj.


Og så har hu trolla på nettet, i samme slengen.


Dette må jeg klage på.


Den ip-adressen, i Holland, sier meg ikke så mye.


Så fint hvis dere kan finne ut navnet, på den som har bestil dette.


Og som jeg har lært på handel og kontor, (i sin tid), så jeg også spørre, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, sånn at dette ikke skjer igjen, (med andre borgere/folk).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 7. sep. 2020 kl. 10:12 skrev Post Rørlegger-Sentralen AS <post@rorleggersentralen.no>:

Hei igjen


Her er informasjon om avsender av henvendelsen til oss.


 


Mailsign 2020


 


 


 


Fra: Post Rørlegger-Sentralen AS

Sendt: 7. september 2020 09:06

Til: 'Erik Ribsskog' <eribsskog@gmail.com>

Kopi: Ståle Skriung <stale@rorleggersentralen.no>; Andrea Ludvigsen <Andrea@rorleggersentralen.no>

Emne: SV: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse!


 


Hei


Dette er en henvendelse som er kommet inn via skjema på vår hjemmeside.


Vi skal høre med systemleverandør om vi har sporing tilbake til avsenders PC.


Du hører fra oss.


 


Mailsign 2020


 


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: 7. september 2020 08:49

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Post Rørlegger-Sentralen AS <post@rorleggersentralen.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; Ståle Skriung <stale@rorleggersentralen.no>

Emne: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse!


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Rørlegger Sentralen AS <post@rorleggersentralen.no>

Date: ons. 26. aug. 2020 kl. 20:40

Subject: Takk for din henvendelse!

To: <eribsskog@gmail.com>


 


Hei!


Vi takker for din henvendelse.

Vi tar kontakt så snart som mulig, og innen en virkedag.


Trenger du umiddelbar hjelp kan vår døgnvakt kontaktes på 23 03 54 00.


Mvh

Rørlegger Sentralen AS


-------------------------------------------


Kopi av ditt skjema:


Henvendelsen gjelder:


 


Bestill rørlegger


Navn:


 


Erik Dåsmer Løvenbalk Ribsskog


Adresse:


 


(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Map It


Telefon:


 


96853024


E-post:


 


eribsskog@gmail.com


Beskrivelse/hva gjelder det:


 


Det er en del ting, vasken er tett eller at det kommer inne noe vann ut fra kranen, og toalettet mitt kommer det ikke noe vann når jeg skal tømme toalettet, blir veldig tungt at jeg må i hagen og spyle vann i en bøtte også helle det i toalettet.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter