Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

RE: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! <CIDA34AC3F7AFF2>

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 17:04

Til: epoq.service@elkjop.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>

Hei,


og dere er eiet av et engelsk firma, (Dixons), og svarer norske mailer på svensk.


De som ikke trenger briller, de ser, (i den første mailen), at det også brukes en tulle-versjon, av mitt navn.


(Erika Promebrak Ribsskog, (som det står i den første mailen deres), er ikke et vanlig norsk navn.


Hvis dere tror det i Sverige.


Og det er også sånn, at jeg har mottatt flere hundre lignende pøbel/spoofing/identitetstyveri-mailer, de siste månedene.


Så dette er del av et stort angrep, kan det virke som).


Hvis du/dere trenger briller, så foreslår jeg at dere går til Elkjøp sin bedriftslege, eller noe lignende, (hvis dere har det).


Jeg vet at det er noe som heter svenskevitser.


Men det får være måte på.


At dere partysvensker, bare skal komme hit til Norge, og så være bakfulle på jobb, hver dag.


Det vet jeg ikke om er det helt store.


Dette må være noe tull, tenker jeg da.


Jeg har en slektning, (som jeg har chattet med på Facebook), som heter Martin Mogan, (som er halvt britisk), som jobber i Elkjøp.


Det er kanskje han som sender disse tulle-bestillingene.


Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det trollet er, som har bestilt denne 'dritten', i mitt navn.


Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg kjøpte også en laptop, på Elkjøp Carl Berner, i 2003, (var det vel).


Og da var det noen døde pixler, på skjermen, (dette var en Toshiba laptop vel).


Og det reagerte mine studiekamerater på, husker jeg.


De mente at jeg burde bytte laptop-en.


Men da brukte dere kjempelang tid, sånn at studiene gikk i vasken, (for jeg løste Linux-oppgaver på laptopen).


Så det var helt elendig service.


Og det var ikke sånn at dere fiksa laptopen heller.


Neida, dere brukte mange uker, på å undersøke laptopen, og så fant dere ut, at feilen ikke var stor nok.


Så dere nekta å fiksa feilen.


(Man måtte godta, (som kunde), inntil en prosent døde pixler, på en laptop-skjerm, mente dere.


Noe sånt).


Så jeg er litt lei av tull fra Elkjøp, (må jeg si).


Skjerpings!



tir. 8. sep. 2020 kl. 16:49 skrev <epoq.service@elkjop.no>:

Hej,


Detta är en reservation som är lagd så detta är just nu inget köp som är gjort. Om det bara är er mailadress som är använd så kan det vara felinslaget av den andra kunden. Om inte så skulle vi rekommendera att polisanmäla händelsen.


Ha det fint!



Med vennlig hilsen / Kind regards

Paul

Elkjøp kundesenter




21 00 22 07


Hverdager: 09:00-17:00

Lørdag: Stengt

Søndag/helligdag: Stengt


www.elkjop.no/epoq


Email ID: 1442437



 


From: eribsskog@gmail.com

Sent: 7/20/20, 11:13 PM

To: juridisk@datatilsynet.no

Cc: elh@forbrukertilsynet.no; epoq.service@elkjop.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no

Subject: Klage/Fwd: Takk for din bestilling!


Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


---------- Forwarded message ---------

Fra: <donotreply@elkjop.no>

Date: ons. 15. jul. 2020 kl. 12:51

Subject: Takk for din bestilling!

To: <eribsskog@gmail.com>



 

Takk for din bestilling!

Hei


Dette er en automatisk bekreftelse på at vi har mottatt din ordre. Du vil motta en SMS så fort vi har behandlet din ordre og den er klar til henting. Varen må hentes innen åpningstid neste arbeidsdag.

Vi mottok din ordre den 15-jul-2020.

Takk for at du handlet hos Elkjøp Norge.


 

ORDREOVERSIKT (NOK)

Ordrenummer: 84504675

Antall Vare Tilgjengelighet Pris Totalsum

1

LG 65" NANO99 8K NanoCell TV 65NANO996 (2020)


Varekode #: 153732


Størrelse (tommer): 65


Reservert i butikk

45 490

45 490

Leveringsmetode Leveringstid Pris

Klikk&hent


Bestill på nett, hent i butikk - en time etter bestilling.

0

 

Ordre som ikke hentes før utgangen av neste arbeidsdag vil kanselleres. Dette automatiske svaret er ikke en juridisk bindende ordrebekreftelse og vi forbeholder oss retten til å kansellere ordren som følge av trykkfeil, tekniske problemer, leveringssvikt eller lignende situasjoner.

 

Butikkvalg for Klikk & Hent: Megastore Lade

Din klikk&hent ordre kan hentes hos oss etter 1 time. Du vil motta en sms som sier hvor i butikken din ordre skal hentes.

 

 

Pris 45 490

Leveringsmetode 0

Betale i butikk 45 490

*Herav mva 9 098

Totalt inkl. frakt og MVA 45 490

 

 

Leveringsadresse

Megastore Lade

Lade Arena, Håkon VII gate  8

7044 Trondheim

Faktureringsadresse

Erika Prompebrak Ribsskog

 

48621954

eribsskog@gmail.com

Betalingsmetode

Betale i butikk (kr 45 490,00)


Hvis du har spørsmål vedrørende din ordre kan du kontakte vår kundeservice.


Med vennlig hilsen

Kundeservice Elkjøp Norge


 


(C) 2020 Elkjøp Norge AS. Med forbehold om skrivefeil og feil i priser. 2020 Prisene er i kroner. Mva, miljøgebyr og frakt er inkludert. Produktspesifikasjoner kan endres. Alle rettigheter er reservert.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter