Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 19. november 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Order Confirmation

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 19. november 2020 kl. 12:54

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kunde@nextgentel.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <kunde@nextgentel.com>

Date: tor. 19. nov. 2020 kl. 08:21

Subject: Order Confirmation

To: <eribsskog+verdensMinstePenis@gmail.com>



NextGen Tel Logo

Hei Erik Løvenbalk 


 


Tusen takk for din bestilling! 


 


Du vil fortløpende få tilsendt mer informasjon om leveringen til (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA.


 


Vedlagt finner du våre vilkår, informasjon om angrerett og angrerettskjema. Vi tar selvfølgelig personvern på alvor og dine data er trygge hos oss. Du kan lese mer om dette i vår personvernerklæring.


 


Har du spørsmål? Du finner svar på våre hjelpesider eller kan kontakte oss her.


 


 


Hilsen oss i NextGenTel


 


Ordre Q29033


 

Bestilt den 19.11.2020, kl.07:21


Faktura sendes til

 


Erik Løvenbalk


(Sensurert av johncons-blogg),

(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA


T: 48621954


eribsskog+verdensMinstePenis@gmail.com


 


Post sendes til

 


Erik Løvenbalk


(Sensurert av johncons-blogg),


(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA


T: 48621954


eribsskog+verdensMinstePenis@gmail.com


 


Produkt


 


Pris


 


Bredbånd 5 ,

Avtaleperiode: 12 måneder


Abonnement (pr. mnd.)



Etter det





 



kr469.00



 

Etableringsgebyr ,

Avtaleperiode: 0M


Engangskostnad




 



kr999.00



 

Leie av ruter ,

Avtaleperiode: 0M


Abonnement (pr. mnd.)



Etter det





 



kr24.00



 

 

Linjeleie ,

Avtaleperiode: 0M


Abonnement (pr. mnd.)



Etter det





 



kr150.00



 

Fraktgebyr ,

Avtaleperiode: 0M


Engangskostnad




 



kr99.00



 

Totalt per måned


Totale engangskostnader


kr643.00


kr1098.00


MVA månedskostnader


MVA engangskostnader


kr128.60


kr219.60



3 vedlegg

Vilkår.pdf

207K

Informasjon om angrerett.pdf

193K

Regret Form.pdf

411K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter