Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 19. november 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Being mentally ill isn’t a crime, neither is being Black

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 19. november 2020 kl. 21:16

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Black Lives Matter Gobal Network <info@blacklivesmatter.com>

Date: ons. 28. okt. 2020 kl. 02:02

Subject: Being mentally ill isn’t a crime, neither is being Black

To: <eribsskog@gmail.com>





Content Warning: This email discusses a recent high-profile case of police violence and murder, as well as mental illness.



ERIKA,


Walter Wallace Jr. We say his name.


Rest In Power Walter Wallace Jr.


Like so many of us, Walter was battling with mental health issues. Nobody should be murdered for being sick.


He needed help.


In a clear mental health crisis, he needed help. But instead of help, Walter got bullets. Countless bullets penetrating his skin. And yet again, the world saw the brutal depiction of a modern day lynching that is the legality of murder by police.


After constantly pleading with officers to not shoot, Walter's mother watched her son murdered by the people she had hoped would de-escalate the situation.


This isn't policing -- it's destruction. It's the legal, systematic killing of Black people. Another video, another name, another person who deserved help, not death.


Black lives are not controversial. Legislation to protect Black lives is not controversial. When we show up to the polls, they cannot ignore us. When we say Black Lives Matter, they cannot ignore us, no matter how hard they try.


Today, we are praying for Walter Wallace Jr.'s mother and family. We are praying for the countless families that have endured this.


We won't let Walter down. We won't let our other brothers and sisters that have been senselessly taken from us by police down.


We bow our heads to pray, and we raise our fists up high because Black Lives Matter, today and every day.


In love and solidarity,


Patrisse Cullors

Black Lives Matter Global Network


VOTE




Black Lives Matter Global Network


To unsubscribe, please click here.



Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter