Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 1. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: The ITAM Review presents Online Summit: Cloud 2020

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. november 2020 kl. 03:39

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Marinela Cojocaru <support@itassetmanagement.net>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: The ITAM Review <support@itassetmanagement.net>

Date: tir. 6. okt. 2020 kl. 16:07

Subject: The ITAM Review presents Online Summit: Cloud 2020

To: Erika Prompenstein Ribsskog <e.ribsskog@gmail.com>



The ITAM Review Header

Online Summit Cloud 2020

Register For FREE

Hi Erika,

Join Rich Gibbons from The ITAM Review as he sits down with Ali Mahmoud, Snow Software, Mike Voss, SHI, Kieron Dean, ServiceNow and Nick Martinazzi, Flexera and delve into the topic of the Cloud on Thursday 15 October at 14:00 BST.


Cloud continues to grow – with new use cases, technologies, and vendors regularly appearing. Cloud is changing the way businesses, and people, consume and interact with technology and so the way technology assets are managed needs to change too. With so many large vendors including Amazon, Microsoft, Google, Oracle, and IBM betting a large part of their future on cloud, it’s imperative businesses are able to keep pace. 


Some of the many changes cloud presents to ITAM include: 


On-premises datacentres migrating into the public cloud 

Much software fast becoming subscription only 

Desktops no longer being physical machines in physical locations 

Internet of Things and edge computing 

Bring Your Own Licensing 

Hybrid cloud 

Not only can these lead to license non-compliance, spiralling costs, and security issues but cloud can also put added strain on an ITAM team. Managing all these new assets and mitigating all these new challenges takes time – time to learn, time to process, time to manage, time to monitor and more.  


Understanding what is happening now, and likely to happen in the future, will help you plan the direction of your ITAM team – do you need new people? New tools? New services?


Register For FREE

Unable to make the live session? Once you have registered, you can also view this webinar at your convenience, on demand.

Interested in watching other on-demand or live webinars?

Have a look at our previous webinars and the upcoming free online events here. 

The ITAM Review Logo

ITAM Review on LinkedIn

Facebook

Twitter

Website

Copyright © 2020 The ITAM Review, All rights reserved.

You are receiving this email because you opted in at our website.


Our mailing address is:

The ITAM Review

Unit 5

Workshed Carriage Works

Swindon, Wiltshire SN1 5DG

United Kingdom


Add us to your address book



Want to change how you receive these emails?

You can update your preferences or unsubscribe from this list.


Email Marketing Powered by Mailchimp

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter