Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 1. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Gave til deg: SVOSJ gir deg 100,- rabatt hos Morgenlevering - frokost levert hjem

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. november 2020 kl. 04:00

Til: SVOSJ fra SVOSJ and 6 others <n+u_5f46ae76cdc59908f4281709_448e0f66e6bdd62c215069c2fa963a2b@svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, schibsted <schibsted@schibsted.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette sendte jeg en mail om, til deres ansatte Benedicte, tidligere i kveld.


Som jeg forklarte til henne, så er det, noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.


Så jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Og som jeg skrev til hu Benedicte, så mener jeg, at det er deres jobb, å rydde opp, i deres kunderegister.


Det må vel bli daglig leder, som ser på dette, hvis jeg skal tippe.


For at det ikke bare, skal bli noe tullball, for å si det sånn.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 6. okt. 2020 kl. 21:25 skrev SVOSJ fra SVOSJ <line.morgenlevering@svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com>:

Denne meldingen ble sendt til følgende 7 mottakere: eribsskog@gmail.com, juridisk@datatilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no, schibsted@schibsted.no, pfu@presse.no. Svar på denne e-posten vil sendes til alle mottakerne.


Hei igjen Erik, 


Dette er bare en av kampanjeepostene våre, og du kan melde deg av nyhetsbrevene våre slik:


Om du går inn i din mailboks, åpner mailen du fikk fra oss, scroller nederst i mailen til du finner "Meld meg av nyhetsbrev", og trykker på denne linken - så er det allerede gjort!


Du kan når som helst melde deg på nyhetsbrevet igjen om du skulle ønske det.


Dette er da ikke et identitetstyveri, du har ikke blitt belastet for noe via vår nettside, og disse epostene får du får du pga du trykket på gratis frakt i forbindelse med et kjøp gjort i Life sin nettbutikk. Dersom du ikke har handlet hos Life, og mistenker at noen har brukt eposten din i forbindelse med kjøpet er det nok lurest å kontakte deres kundeservice direkte via kundeservice@life.no blush 


Ha en fortsatt fin kveld,


Hilsen fra SVOSJ green_heart


SVOSJ fra SVOSJ

Powered by Intercom

On Tue, Oct 6, 2020 at 05:46 PM, "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,




dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).




(Jeg har ikke kontaktet disse).




Vennligst rydd opp!




Med hilsen




Erik Ribsskog




PS.




Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).





---------- Forwarded message ---------

Fra: SVOSJ <hei@svosj.no>

Date: fre. 11. sep. 2020 kl. 09:41

Subject: Gave til deg: SVOSJ gir deg 100,- rabatt hos Morgenlevering - frokost levert hjem

To: <eribsskog@gmail.com>




https://i.ibb.co/vjdVzrf/svosj-logo-medium.png

Frokost levert på døra - fra Morgenlevering med SVOSJ

https://svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com/i/o/195502435/ddaaf69a5c43f1db898eccb7/600x400_morgenlevering.jpg



Hei

Med SVOSJ får du alltid fri frakt på det du bestiller. Blir du SVOSJ-medlem i dag, gir vi deg 100,- rabatt hos Morgenlevering. Kanskje det kan friste med frokost levert hjem på døra i morgen? Rabatten gjelder kun ved det første kjøpet, deretter er den oppbrukt.


Som SVOSJ-medlem får du alltid fri frakt på varer du bestiller, også fra Morgenlevering.


For kun 29,- i måneden får du

✓ Fri frakt hos over 25 nettbutikker

✓ Gode tilbud

✓ Ingen bindingstid


Du vil motta tilbudet per e-post rett etter at du har logget inn og lagt til kortet ditt.


LOGG INN OG LEGG TIL KORT NÅ



Hilsen alle oss i SVOSJ


https://svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com/i/o/237651707/3afe1ee4267cf5b04c9ed626/SVOSJ+Brands+2020+08+19.png


Svosj AS (org.nr. 924204052) en del av Schibsted ASA


Ved å registrere deg som SVOSJ medlem, bekrefter du at du aksepterer våre brukervilkår. Vi oppfordrer deg også til å lese vår personvernerklæring, der du får informasjon om hvordan vi behandler dine opplysninger.


Meld meg av nyhetsbrev

On Fri, Sep 11, 2020 at 09:41 AM, "SVOSJ" <hei@svosj.no> wrote:

Frokost levert på døra - fra Morgenlevering med SVOSJ



Hei

Med SVOSJ får du alltid fri frakt på det du bestiller. Blir du SVOSJ-medlem i dag, gir vi deg 100,- rabatt hos Morgenlevering. Kanskje det kan friste med frokost levert hjem på døra i morgen? Rabatten gjelder kun ved det første kjøpet, deretter er den oppbrukt. 


Som SVOSJ-medlem får du alltid fri frakt på varer du bestiller, også fra Morgenlevering.


For kun 29,- i måneden får du

✓ Fri frakt hos over 25 nettbutikker

✓ Gode tilbud

✓ Ingen bindingstid


Du vil motta tilbudet per e-post rett etter at du har logget inn og lagt til kortet ditt.


LOGG INN OG LEGG TIL KORT NÅ



Hilsen alle oss i SVOSJ



intercom

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter