Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 1. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: 20 % studentrabatt hos Peppes☺

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. november 2020 kl. 02:57

Til: Henrik Haug <henrik.haug@umoerestaurants.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


det kan da ikke være mulig, å tabbe seg ut, så mye?


Først så tar dere imot en falsk konto-registrering fra noen troll.


Og så sletter dere kontoen uten å finne ut hvem dette trollet er.


Det går da ikke an å være så dumme.


Dette vil jeg gjerne ha svar om, fra administrerende direktør, eller noe lignende.


(For dette kjøper jeg ikke helt.


Må jeg si).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 6. okt. 2020 kl. 08:32 skrev Henrik Haug <henrik.haug@umoerestaurants.com>:

Hei


 


Når vi har slettet et medlem fra nyhetsbrev har vi ikke mulighet til å finne noen av de opplysningene igjen dessverre.


 


Opplysningene knyttet til medlemmer lagres ikke etter sletting.


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: søndag 4. oktober 2020 11:57

Til: Henrik Haug <henrik.haug@umoerestaurants.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Emne: Re: Klage/Fwd: 20 % studentrabatt hos Peppes☺


 


Hei,


dere må finne ut, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og dere må også informere meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg liker heller ikke, at dere bruker fornavnet mitt, i hilsenen.


Det blir som noe unødvendig klamhet, og som noe over-kameratslig/personlig, vil jeg si.


Vennligst send dette til en overordnet.


Skjerpings!


 


man. 7. sep. 2020 kl. 10:23 skrev Henrik Haug <henrik.haug@umoerestaurants.com>:


Hei Erik.


 


Det var leit å høre.


 


I vårt system ble du påmeldt kl. 11:57 – 26.aug, om det er til noe hjelp.


 


Du er uansett nå avmeldt og slettet fra vårt nyhetsbrev.


 


 


Med vennlig hilsen / Best regards


 


Henrik S. Haug


Digital Marketing Manager


m: +47 93 46 97 41 | s: +47 67 55 55 55


e: henrik.haug@umoerestaurants.com | www.umoerestaurants.com


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: mandag 7. september 2020 05:46

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Peppes News <peppesnews@peppes.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Emne: Klage/Fwd: 20 % studentrabatt hos Peppes☺


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Peppes Pizza <peppesnews@peppes.no>

Date: tor. 27. aug. 2020 kl. 17:46

Subject: 20 % studentrabatt hos Peppes☺

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


 




                                                                          


Vi har 20 % på hele menyen for alle studenter.


 


Uten mat og drikke, duger studenten ikke.




I Peppes er vi så glad i studenter at vi gir 20 % over hele linja på all mat og drikke til alle med gyldig studentbevis. Hver dag, hele året. Rabatten gjelder når du er på restaurant eller når du henter selv for deg og en venn. Bare husk gyldig studentbevis :-)


 


studentrabatt


 


Bestill  |  Bordreservasjon  |  Finn din restaurant


Hvis du ikke lenger ønsker å motta flotte tilbud og informasjon om pizzaverden, klikk her for avmelding.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter