Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Velkommen til Gullbrev

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 02:54

Til: Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>

Hei,


som jeg skrev i den forrige mailen min.


Så ønsker jeg, at dere sender dette opp, til en overordnet.


Jeg kan ikke se at dere har gjort dette.


Så jeg må si at dere har noen slags fæle nykker.


Det må jeg klage på.


Vennligst send dette opp til en overordnet nå.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 7. okt. 2020 kl. 16:59 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:

##- Please type your reply above this line -##

Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.


Johanna Andersson (Customer Service)


Oct 7, 2020, 16:59 GMT+2


Hej igjen Erik,


Takk for ditt svar.

Hvis saken blir politianmeldt, kan politiet kontakte oss og be om informasjon, men vi kan ikke dele informasjon om andre kundesaker på den måten.

Din e-postadresse som du stadig sender oss e-post fra, er ikke registrert hos oss.


Ikke tvil med å kontakte oss igjen, om du skulle ha flere spørsmål anngående våre tjenester, vi er her for å hjelpe deg.


Vi ønsker deg en fin dag videre.


Vennlig hilsen,


Johanna Andersson

Customer Service Coordinator


Erik Ribsskog


Oct 7, 2020, 14:57 GMT+2


This is a follow-up to your previous request #51445 "Re: Gullbrev Re: Klage/Fwd:..."


Hei,


nå er det sånn, at jeg tidligere, har snakket med din kollega Johanna Andersson, om det samme, (i august).


Hvis dere har så bra rutiner, hvorfor er det sånn, at jeg hele tida, må sende dere mailer, om trolling.


Dette henger ikke på greip.


Jeg vil at dere sender dette opp, til en leder/overordnet.


(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 14. sep. 2020 kl. 11:43 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:

This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter