Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. november 2020

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Vi har mottatt din bestilling på vareprøve

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 23:35

Til: assistanse <assistanse@coloplast.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>

Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog



tor. 8. okt. 2020 kl. 09:20 skrev assistanse <assistanse@coloplast.com>:

Hei Erik,


 


Takk for din henvendelse.


 


Dette er en bestilling vi har fått inn via vår nettside på www.coloplast.no


 


Vi sletter denne bestillingen og inaktiverer deg fra vårt system.


 


 


Med vennlig hilsen,


Trine, veiledende sykepleier


Telefon direkte: +47 22 57 50 14


Telefon kundeservice: +47 22 57 50 00


 


Coloplast Norge AS, Ryenstubben 10, 0679 Oslo, Norge, +47 22 57 50 00


Follow us on Facebook and coloplast.no


This Coloplast email may contain confidential information and is intended only for the addressee. You may not disclose such confidential information. If you have received this email by mistake, please notify the sender and delete this email.


 


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sent: Wednesday, October 7, 2020 2:16 PM

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: assistanse <assistanse@coloplast.com>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Subject: Klage/Fwd: Vi har mottatt din bestilling på vareprøve


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: no_reply@coloplast.com <no_reply@coloplast.com>

Date: tir. 6. okt. 2020 kl. 23:58

Subject: Vi har mottatt din bestilling på vareprøve

To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


 


 




Telefon 22575000


 


 


 


Takk for din bestilling!

 


Takk for din bestilling. Coloplast kundeservice vil nå behandle din bestilling og du vil få en bekreftelse på e-post fra oss. 


 


 


 


Dine bestillingsdetaljer:

 


Order ID: ESPO135099231


Bestillingsdato: 06.10.2020


Ordrestatus: Mottatt


 


 


Leveringsadresse


Erika Ribsskog


(Sensurert av johncons-blogg)


(Sensurert av johncons-blogg)


Bekkestua


 


 


Produkter:

 


Conveen® Security+ urinpose


051600 - Lengde: 30cm - 500ml


 


 


Med vennlig hilsen,


Coloplast kundeservice,


Telefon 22575000


 


Du er alltid velkommen til å kontakte oss på telefon 22 57 50 00 (man–fre kl. 09.00–16.00) eller e-post: assistanse@coloplast.com


Coloplast Corporate Headquaters Holtedam 1-3


3050 Humlebæk, Denmark


www.coloplast.com

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter