Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud! Spar opptil 480 kroner

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 04:39

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@newsletter.moreshop.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, bonnierpublications@bonnier.dk, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, moreshopkundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Abonnement Tara <newsletter@newsletter.moreshop.no>

Date: tor. 8. okt. 2020 kl. 06:08

Subject: Månedens spesialtilbud! Spar opptil 480 kroner

To: <e.ribs.skog@gmail.com>






Månedens spesialtilbud!


Ekstra stor rabatt på 4 utvalgte produkter




Spar opptil 480 kroner på månedens spesialtilbud!



I resten av oktober kan du som abonnent få ekstra stor rabatt på:

Profesjonell håndverkerjakke

Craft bodywear

VR-briller

Hodetelefoner


Tilbudet gjelder til og med 31. oktober, så lenge lageret rekker.


KJØP MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER




Logg inn med abonnementsnummeret ditt:

5052018420



Profesjonell håndverkerjakke


SPESIALTILBUD 119 kr


Ordinærpris 599 kr


Spar 80%


KJØP HER




Craft bodywear


SPESIALTILBUD 219 kr


Ordinærpris 750 kr


Spar 70%


KJØP HER





VR-briller


SPESIALTILBUD 89 kr


Ordinærpris 199 kr


Spar 55%


KJØP HER




Hodetelefoner


SPESIALTILBUD 119 kr


Ordinærpris 299 kr


Spar 60%


KJØP HER




KJØP MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER




Bonnier Publications International AS


CVR-nr. 977041066


moreshopkundeservice@bonnier.no




8. okt 2020


Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.


Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her



Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter